- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۸۰ درصد کارمندان بحرینی سر کار حاضر نمی‌شوند

یک شهروند بحرینی گفت: طی روزهای گذشته ۸۰ درصد کارمندان دولتی سر کار خود حاضر نمی‌شوند و کارمندان شرکت‌های خصوصی نیز فعالیت‌های خود را تعطیل کرده‌اند.

«احمد ترک» شهروند بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین تحولات این کشور گفت: در مناطق مختلف بحرین شب‌ها در خیابان‌ها تظاهرات می‌کنند و قانون حکومت نظامی را زیر پا می‌گذارند.

وی افزود: طی روزهای گذشته برخی کارمندان دولتی از جمله ۷۵ درصد کارمندان وزارت کار سر کار خود حاضر نشده‌اند و به طور کلی ۸۰ درصد کارمندان به محل کار خود نمی‌روند، علاوه بر آن کارمندان شرکت‌های خصوصی نیز فعالیت‌های اقتصادی خود را تعطیل کرده‌اند.

این شهروند بحرینی با اشاره به تهدید حکومت بحرین در قبال کارمندانی که سر کار خود حاضر نمی‌شوند، گفت: دولت کسانی که را که سر کار خود حاضر نمی‌شوند تهدید به برخورد و قطع حقوق کرده، اما مردم به این تهدیدها توجهی ندارند.
ترک با اشاره به تکبیرهای شبانه انقلابیون بر پشت بام‌ها اظهار داشت: این کار حکومت را به شدت وحشت زده کرده و آنها را به تیراندازی هوایی واداشته است.

وی سخنرانی دیروز مقام معظم رهبری در مورد بحرین را بسیار تأثیرگذار خواند و گفت: این سخنرانی در روحیه مردم تأثیر زیادی داشت.