- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دنیزلی:خوشحالم که به هواداران عیدی دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی پر گل مقابل نماینده امارات گفت: به پرسپولیس و مردم ایران یک عیدی بدهکار بودیم و به خاطر اینکه قول‌مان را عملی کردیم خوشحالیم.


 مصطفی دنیزلی پس از پیروزی ۶ بر یک مقابل الشباب ضمن تبریک عید نوروز عنوان کرد: در درجه اول به پرسپولیس و مردم ایران یک عیدی بدهکار بودیم و به خاطر اینکه قولمان را عملی کردیم خوشحالیم. سطح پرسپولیس هر روز بهتر می شود و ما می توانستیم در نیمه اول اختلاف را بیشتر کنیم و شاید در همان ابتدا می توانستیم حریف را از بازی بیندازیم.

 وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا استرس و فشار روی بازیکنان زیاد است و ما موقعیت های خوبی خلق کردیم و گل های زیبایی زدیم و جدا از نتیجه اینکه توانستیم ده‌ها هزار نفر را خوشحال بدرقه کنیم شاد هستیم.

 دنیزلی در پاسخ به این سؤال که تفاوت خط دفاع پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در چه مسئله ای است، گفت: در لیگ برتر از نظر گل خوردن مشکل داریم و مدافعان ما در لیگ قهرمانان متفاوت هستند اما مهم تر این است به صورت تیمی خوب دفاع می کنیم. از بازی که یک بر یک کردیم مشخص بود خوب دفاع می کنیم و در بازی نفت تهران هم مشخص بود و قضیه با لیگ کاملا متفاوت است اما رفته رفته بهتر خواهیم شد.