- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فعالیت شبانه‌روزی ۲۳ مرکز بهداشتی و اورژانس جاده‌ای در دشتستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از فعالیت شبانه‌روزی ۲۳ مرکز بهداشتی و اورژانس جاده‌ای در تعطیلات نوروز در دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: فعالیت شبانه‌روزی 23 مرکز بهداشتی و اورژانس جاده‌ای در دشتستان

غلامرضا کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شبکه بهداشت دشتستان در ایام تعطیلات نوروز به مردم و مهمانان نوروزی خدمات لازم را ارائه می‌کند و حتی یک لحظه هم تعطیلی نداشته‌ایم.

وی از فعالیت شبانه‌روزی ۲۳ مرکز بهداشتی و اورژانس جاده‌ای در تعطیلات نوروز در دشتستان خبر داد و افزود: در تمام ایام تعطیلات نوروز تعداد ۱۴ مرکز بهداشتی به همراه ۹ اورژانس جاده‌ای در امر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافران و مردم فعال هستند.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اورژانس در شهرهای برازجان(۲ پایگاه)، آبپخش، سعدآباد، شبانکاره، کلمه، بوشکان، تنگ‌ارم و دالکی مستقر هستند و به خدمات بهداشتی می‌پردازند.

کهن از راه‌اندازی ایستگاه سلامت در امامزاده شاهزاده ابراهیم خبر داد و تصریح کرد: این ایستگاه سلامت اهمیت زیادی برای شهروندان دشتستان و مهمانان دارد و خدمات درمانی اولیه را ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان نیز در تمام ایام تعطیلات و در تمام ساعات شبانه‌روز در همه تخصص‌های پزشکی خدمات‌رسانی می‌کند و کلینیک تخصصی بیمارستان نیز همواره فعال است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: ۵ مطب پزشک عمومی و ۴ داروخانه و آزمایشگاه نیز در برازجان در تعطیلات فعالیت می‌کنند و از همه امکانات برای رفاه و آسایش شهروندان و مهمانان بهره می‌بریم.

کهن بیان کرد: در تعطیلات نوروز همچنین ۲ تیم سیار بهداشتی نیز در سطح شهرستان دشتستان و شهر برازجان فعال هستند و به مشکلات درمانی و بهداشتی رسیدگی می‌کنند.

وی یادآور شد: قبل از آغاز تعطیلات، تعداد زیادی مواد شوینده به مدارس محل اسکان مهمانان و مساجد بین‌راهی و امامزاده‌ها و اماکن گردشگری و شهرداری‌های دشتستان تحویل داده‌ایم و هر زمان که نیاز باشد باز هم مواد شوینده را توزیع می‌کنیم.

کهن ابراز داشت: دشتستان تعداد زیادی مهمان نوروزی دارد که باید خدماتی شایسته و مناسب به این عزیزان ارائه کنیم.