- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیش از ۹۰ هزار مسافر نوروزی وارد عسلویه شدند

عسلویه نیوز” عبدالله نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ظهر چهارشنبه بیش از ۹۰ هزار مهمان و مسافر نوروزی از بخش عسلویه و مناطق اطراف بازدید کرده‌اند. [1]

وی افزود: در نخستین روز از سال جدید، کمیته استقبال از مسافران نوروزی در محل‌های ورودی عسلویه استقرار یافت و از مهمانان ورودی استقبال شایسته‌ای به عمل آورد.

بخشدار ویژه عسلویه خاطر نشان کرد: عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور مطرح است و نقش و جایگاه عسلویه در تامین انرژی کشور بی‌نظیر است و تمام مردم کشور با نام عسلویه آشنا هستند.

نادری همچنین به برخی از جاذبه‌های گردشگری در عسلویه اشاره کرد و یادآور شد: وجود پارس جنوبی، جنگل‌های حرا، پارک ملی نایبند و ده‌ها جاذبه گردشگری در این منطقه نشان‌دهنده جایگاه گردشگری عسلویه است و باید نهایت استفاده را از این موقعیت ببریم.

نادری با بیان اینکه باید در زمینه جذب توریست و گردشگر در بخش عسلویه سرمایه‌گذاری بیشتری شود تصریح کرد: در جوامع پیشرفته سرمایه‌گذاری بسیار زیادی در بحث گردشگری انجام می‌شود و نباید از این صنعت غافل شویم.

وی اضافه کرد: برای تعطیلات امسال بیش از ۴۰۰ اتاق و کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی پیش‌بینی شده و امیدوار هستیم از عهده این ایام به خوبی برآییم.

بخشدار ویژه عسلویه گفت: مسئولان پارس جنوبی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بخش از ابتدای تعطیلات نوروزی تا انتهای تعطیلات پاسخگوی مطالبات مهمانان نوروزی هستند.