- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اعزام ۷۵۰ دانش‌آموز از عسلویه به مناطق عملیاتی جنوب

احمد ملکوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: سال ۹۰ برای ایران اسلامی سالی مملو از موفقیت و پیروزی بود و بویژه در ۲۲ بهمن و ۱۲ اسفند شاهد حضور یکپارچه ملت در راهپیمایی و انتخابات بودیم و دشمنان از این اتحاد و همبستگی عصبانی شدند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی افزود: نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری همواره حکمت بسیار زیادی دارد و اطمینان داریم امسال نیز با تلاش همه تولیدکنندگان و متخصصان داخلی شاهد رشد و توسعه اقتصاد کشور خواهیم بود.

فرمانده سپاه عسلویه در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان‌نور از اعزام بیش از ۷۵۰ دانش‌آموز از عسلویه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و خاطر نشان کرد: در تعطیلات نوروز امسال ۷۵۰ نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر از منطقه عسلویه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

ملکوتی تصریح کرد: راهیان‌نور عسلویه در اردوگاه مارد مستقر می‌شوند و از مناطق جنگی هویزه، دهلاویه، یادمان شهدای طلاییه، یادمان شهدای عملیات رمضان و شلمچه بازدید می‌کنند.

وی از حضور راویان‌نور در این اردوها خبر داد و گفت: در تمام کاروان‌های اعزامی از عسلویه، رزمندگان و سرداران دوران دفاع مقدس همراه راهیان‌نور هستند و به عنوان راویان‌نور فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه عسلویه گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس نیز از جمله برنامه‌هایی است که برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.