- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شاهین استیل آذین با رهبری دست نشان

مالکان شاهین بوشهر هم متوجه شده اند در غیاب علی افراشته کمترین امکان درآمدزایی را دارند.


 

 آنها این روزها در سکوت محض پیگیر مسائل مربوط به تیمشان هستند اما می دانند که این همه بدهی را نمی توان با شرایط فعلی نادیده گرفت.مجموع بدهی ها وتعهدات این فصل و فصول قبل شاهین حدود ۷میلیارد است. این مبلغ با ارزش امتیاز یک تیم لیگ برتری برابری می کند.
 
 مذاکرات شاهینی ها برای جذب اسپانسر ره به جایی نبرد و روی کمک های دولتی هم دیگر نمی توان حساب باز کرد. به همین دلیل هیئت موسس آخرین راهکار را در دستور کار قرار داده است.

 واگذاری؛ خریدار هم مشخص است. حسین هدایتی قرار است با تقبل پرداخت بدهی ها بدون اینکه نیازی به پرداخت پول جهت خرید امتیاز باشد مالک شاهین شود.۷ میلیارد مربوط به بدهی ها تنها وجهی است که هدایتی باید بپردازد و تیم را با نام شاهین استیل آذین به میدان بفرستد.
 
 گفته می شود صادق درودگر مدیرعامل شاهین خواهد شد و نادر دست نشان سرمربی این تیم می شود تا به جای درخشان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. همه این اتفاقات شاید همین روزها رخ دهد.در نقطه مقابل این طرح مخالفانی دارد.
 
 انصراف از لیگ برتر؟
 
 برخی اعضای هیئت موسس با واگذاری باشگاه مخالفند. آنها اما برای درآمدزایی راهی سراغ ندارند. بازیکنان برای مطالباتشان دیگر وعده وعید را نمی پذیرند و فقط با زبان پول نقد حرف می زنند. اگر آنها روی موضع خود بایستند وبه واگذاری رای ندهند بعید نیست که کار به انصراف از لیگ برتر بکشد. این تیم در حالی که باید روز ۱۰فروردین در شیراز به مصاف فجر برود ودر ادامه هم با توجه به فشردگی بازی ها مجالی برای تفکر و برنامه ریزی در آرامش ندارد، هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده و بازیکنان هم برای آغاز تمرینات منتظر واریز مطالباتشان هستند.