- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بازدید ۲۲۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از عسلویه

“عسلویه نیوز”بخشدار عسلویه از بازدید ۲۲۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از عسلویه خبر داد.

خبرگزاری فارس: بازدید 220 هزار گردشگر داخلی و خارجی از عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در بازدید از مهمانان نوروزی و بررسی مشکلات مسافران با اعلام این خبر گفت: عسلویه و مناطق زیبای گردشگری اطراف از چند روز قبل از تعطیلات به طور کامل مهیای مهمانان نوروزی بوده و هم‌اکنون با گذشت چند روز از تعطیلات تمام مهمانان از کیفیت امکانات و تجهیزات رضایت دارند.

وی افزود: بر اساس آمار موجود از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری و توریستی عسلویه بازدید کرده‌اند که رقم بسیار ارزشمندی است.

بخشدار عسلویه یادآور شد: تکریم مهمانان و سرکشی از این عزیزان در تمام ایام تعطیلات توسط مسئولان انجام می‌شود و انتظار داریم رضایت خاطر همه مهمانان به طور کامل فراهم شود.

نادری تصریح کرد: شبکه بهداشت شهرستان کنگان و بهداشت و درمان صنعت نفت با راه‌اندازی پایگاه‌های امدادی و همچنین با تجهیز مراکز تخصصی و فوق‌تخصصی درمانی خود، آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هستند.

وی گفت: عسلویه علاوه بر اینکه میزبان صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی است در عرصه گردشگری و توریستی نیز مناطق بکر و زیبایی دارد که مورد عنایت گردشگران قرار دارد.

بخشدار عسلویه از توزیع بسته‌های فرهنگی و راهنمای گردشگری بین مسافران خبر داد و افزود: کمپینگ‌ها و چادرهای متعدد بین راهی به منظور راهنمایی و کمک‌رسانی به مسافرین نوروزی ایجاد شده تا علاوه بر توزیع بسته‌های متعدد فرهنگی و ایمنی شامل لوح‌های فشرده، بروشور و پوسترهای متعدد، میهمانان نوروزی با موضوع ایمنی و نحوه روبه‌رو شدن با حوادث خاص منطقه آشنا شوند.

نادری اضافه کرد: میهمانان نوروز ۹۱ با سفر به پایتخت انرژی کشور، همچنین با فعالیت‌های صنعتی و انرژی انجام شده در منطقه و توانمندی‌های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، گردشگری و تاریخی موجود در این حوزه عملیاتی آشنا می‌شوند.