- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تجمع اعتراض آمیز هواداران خشمگین شاهین مقابل تربیت بدنی بوشهر

به گزارش سرویس ورزشی “عسلویه نیوز” معترضین که در مقابل ساختمان اداره کل تربیت بدنی بوشهر تجمع کرده بودند از ورود جمشیدی به این ساختمان جلوگیری کرده و از وی درخصوص مسایل مربوط به شاهین توضیح خواستند.
 
مدیرکل تربیت بدنی بوشهر در این تجمع با بیان این که هر کسی می تواند تیم را تحویل بگیرد اظهار داشت: متأسفانه مشکلات یکی و دوتا نیست و بر فرض این که بازیکنان تا دو روز دیگر در تمرینات حاضر شوند، مشکلات دیگری وجود دارد.
 
رضا جمشیدی با اشاره به برخی هواداران متعصب شاهین ابراز داشت: ما می دانیم آقایی که سرش را به فنس کوبیده و از سرش خون خارج می شود تا حد مرگ دوستدار شاهین است اما باید برای رفع مشکلات این تیم صبر و حوصله به خرج داد.
 
در این بین یکی از معترضین با طرح این سئوال که چرا آقایان به نفع اسپانسری که قرار بود به کمک شاهین بیاید کنار نمی روند از جمشیدی خواستار تأیید یا تکذیب وجود این اسپانسر شد که مدیرکل تربیت بدنی استان آن را تکذیب کرد.
 
یکی دیگر از معترضین که به شدت از وضع موجود نگران و ناراحت بود خطاب به جمشیدی گفت: مگر آقای «ج.پ» چه کاره است که یک میلیارد تومان پول به حسابش رفته است؟
 
به گزارش “بوشهرنیوز” یکی دیگر از هواداران معترض شاهین خطاب به مدیرکل تربیت بدنی استان اظهار داشت: هیأت موسس هر چه سریع تر باید به افکار عمومی پاسخ بدهد.
 
در ادامه جمشیدی با بیان این که بنده با پدرم هم تعارف ندارم افزود: تاکنون خیلی از مسایل را در جلسات مختلف گفته ام اما الان عقیده دارم که همه باید به این تیم کمک کنند.
 
یکی دیگر از هوادران خشمگین شاهین با بیان این که محمدپور تاکنون چقدر پول برای باشگاه آورده است خطاب به جمشیدی گفت: بالاخره تیم شاهین متعلق به کیست؟ آیا این تیم متعلق به آقایان است؟
 
جمشیدی که سعی می کرد در این تجمع با متانت و آرامش، هوادارن شاهین را آرام کند ابراز داشت: متأسفانه ما بوشهری ها قدر خودمان را نمی دانیم. 
 
وی ادامه داد: بدبختی که ما در بوشهر داریم این است که به نیروهای خودمان اعتماد نمی کنیم.
 
مدیرکل تربیت بدنی استان با اشاره به شاهین عامری، بکاء و چند تن دیگر از بومی های متخصص ابراز داشت: هم اکنون بسیاری از نیروهای با تحصیلات بالا در بین ما وجود دارند که ما آن ها را باور نمی کنیم.
 
در ادامه یکی از معترضین با قطع سخنان جمشیدی، از وی درخصوص قطع همکاری محمود ابراهیم زاده توضیح خواست که جمشیدی به وی گفت: سئوال کنید در همین هفت ماهی که ابراهیم زاده در بوشهر مانده بود چه کسی از وی حمایت می کرد؟
 
مدیرکل تربیت بدنی استان ادامه داد: مشکل ما این است که به خودمان باور نداریم.
 
گزارش “بوشهرنیوز” حاکیست، یکی دیگر از معترضین با اشاره به هزینه های دولت برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: چرا دولت به تیم شاهین نمی تواند کمک کند در حالی که بسیاری از پروژه های نفتی در استان بوشهر است؟
 
مدیرکل تربیت بدنی استان نیز در پاسخ به این معترض افزود: امسال وزارتخانه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به هر کدام از این دو تیم کمک کرده که البته باید بگویم ۷۰ درصد این تیم ها دولتی هستند.
 
وی خطاب به یکی دیگر از تجمع کنندگان که از نصوری انتقاد کرده بود، گفت: مهندس نصوری دو ماه است که به منطقه ویژه انرژی پارس رفته و نباید از وی انتظار معجزه داشت.
 
جمشیدی با بیان این که بنده اطلاع دارم نصوری برای تزریق یک میلیارد تومان به شاهین پیگیری های بسیاری کرده است، تصریح کرد: نصوری برای تزریق این پول به شاهین به مدیر مالی وزارت نفت التماس کرده تاهمین یک میلیارد تومان به این تیم تزریق شود.
 
وی در پایان از تمامی بازیکنان و هواداران خواست جهت رفع مشکلات به شاهین کمک کنند.
 
گفتنی است علی رغم تلاش  و رایزنی عکاس “بوشهرنیوز” از عکسبرداری توسط مأمورین نیروی انتظامی و همچنین حراست تربیت بدنی جلوگیری شد!