- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دیوار ترس مردم بحرین از رژیم آل‌خلیفه فرو ریخته است

یکی از رهبران جمعیت بحرینی “وعد ” با بیان اینکه گزینه امنیتی ناکارامد است ، تاکید کرد دیوار ترس در این کشور فرو ریخته و ملت بحرین از تجربه کافی برای ایستادگی در برابر اقدامات نظامی برخوردار است.

“ابراهیم کمال الدین ” در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: راه حلی که می تواند اوضاع را در بحرین سامان دهد، سیاسی است نه امنیتی.

وی افزود: احزاب مخالف به گزینه گفت و گو پایبندند و نظرات خود را برای برون رفت کشور از بحرانی که دولت مسبب آن است، ارائه داده اند.

کمال الدین تاکید کرد: ملت بحرین به هیچ وجه در برابر تفنگ ها و صدای تانک ها تسلیم نخواهد شد. این ملت از تجربه کافی برای مقابله با اقدامات نظامی و خشونت ها برخوردار است و دیوار ترس در این کشور فرو ریخته است، بنابراین مردم از خواسته های خود دست نخواهند کشید.

وی با انتقاد از سکوت جامعه جهانی، از سازمان های مدافع حقوق بشر خواست برای متوقف کردن فاجعه انسانی بحرین، مداخله کنند.

این مسوول جمعیت وعد در ادامه از وعده صلیب سرخ جهانی برای ورود به بحرین خبر داد.

وی تاکید کرد: مردم بحرین امروز در نقاط مختلف این کشور، در تظاهراتی گسترده سرکوب گری دولت بحرین و دخالت های بیگانگان را محکوم خواهند کرد.

کمال الدین خاطرنشان کرد: هیچ فرصتی برای لجبازی وجود ندارد و افراد مخلص باید برای نجات ملت بحرین به سرعت به گفت و گو روی آورند تا آینده ملت بحرین تضمین شود.

کمال الدین در پایان تلاش رژیم حاکم بر بحرین برای ارتباط دادن وقایع این کشور به اختلافات فرقه ای و طایفه ای را بهانه ای برای سرکوب خواسته های عادلانه و مسالمت آمیزی دانست که تحقق آن ها به نفع همه مردم این کشور است و به نفع گروهی خاص نیست.