- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۹۵ روستا و شهر استان بوشهر گازدار هستند

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی در امر گازرسانی و توسعه شبکه گاز استان اقدامات ارزنده‌ای انجام گرفت و بسیاری از شهرها و روستاهای استان گازدار شدند.

وی افزود: در تمام شهرستان‌های ۹ گانه استان بوشهر در سال گذشته عملیات شبکه‌گازی و گازرسانی انجام گرفته و حجم و کیفیت اقدامات انجام گرفته رشد قابل توجهی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطر نشان کرد: شرکت گاز استان بوشهر در مدت زمان کوتاهی که از تاسیس آن می‌گذرد، خدمات و اقدامات متعددی را در سطح استان به انجام رسانده که این امر در خور توجه است.

حسینی از اجرای ۲۱۰۰ کیلومتر شبکه گاز در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از ۲۱۰۰ کیلومتر شبکه در استان اجرا شده و بسیاری از شهرها و روستاهای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ۹۵ روستا و شهر استان گازدار هستند گفت: ۲۴ شهر و ۷۱ روستای استان بوشهر کاملا به شبکه گاز متصل شده‌اند و روزبه‌روز بر تعداد خانوارهای برخوردار از گاز افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز بوشهر یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۷۲ درصد شهرهای استان بوشهر گازدار شده‌اند و تا خرداد امسال بیش از ۱۰۰ روستای استان گازدار خواهند شد.

حسینی بیان کرد: در سال تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی باید تلاش بیشتر و بهتری انجام دهیم و شرکت گاز استان بوشهر در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.