- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تاکنون بیش از ۳۳۰ هزار گردشگر از عسلویه بازدید نمودند

“عسلویه نیوز” عبدالله نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درعسلویه اظهار داشت: بر اساس آمار ستاد تسهیلات سفر عسلویه از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان روز پنجم فروردین بیش از ۳۳۰ هزار گردشگر از بخش عسلویه بازدید کرده‌اند. [1]

وی افزود: گردشگران داخلی و خارجی از مناطق زیبای جنگل حرا و خلیج نایبند بازدید کردند و همچنین از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی نیز دیدن کردند.

بخشدار عسلویه خاطر نشان کرد: سواحل زیبا و بکر شهرستان کنگان و بندر تاریخی و باستانی سیراف نیز از دیگر مناطقی است که مورد بازدید گردشگران قرار گرفته است.

نادری از اسکان بیش از ۹۰ هزار در شهرها و روستاهای این منطقه خبر داد و تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد اسکان مهمانان تاکنون ۹۱ هزار مهمان نوروزی در عسلویه و نخل‌تقی و روستاهای این منطقه استقرار یافته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: در تعطیلات نوروز معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزیر نفت و تعدادی از مقامات بلندپایه صنعت نفت نیز از عسلویه و فازهای در دست احداث بازدید کرده‌اند و از روند اجرای فازها مطلع شدند.

بخشدار عسلویه یادآور شد: نظارت دقیقی بر اصناف داریم و تلاش می‌کنیم رفاه و آسایش مهمانان به طور کامل تامین شود.

وی در پایان اذعان داشت: شبکه بهداشت در زمینه تامین سلامت مهمانان تمهیدات لازم را اندیشیده و تاکنون مشکل بهداشتی گزارش نشده است.