- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نخستین مانور آتش‌نشانی در فازهای ۶ و ۷ و ۸ برگزار شد

عسلویه نیوز:نخستین مانور آتش‌نشانی در فازهای ۶ و ۷ و ۸ برگزار شد.

خبرگزاری فارس: نخستین مانور آتش‌نشانی در فازهای 6 و 7 و 8 برگزار شد

به گزارش خبرگزاری  “عسلویه نیوز”یس آتش‌نشانی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی در پایان این آیین گفت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق نفت و گاز در کشور است و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتری در این منطقه هستیم.

سعید ساداتی افزود: تامین ایمنی در مجتمع گازی اهمیت بسیار زیادی دارد و برنامه‌ریزی متنوعی برای این مهم در پالایشگاه فازهای ۶ و ۷ و ۸ انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین مانور آتش‌نشانی (ERT) در پالایشگاه چهارم خاطر نشان کرد: این مانور با موضوع نشت گاز از خروجی درام به علت پاره شدن Gasket بر روی D111 واقع در واحد ۲-۱۱۴ برگزار شد.

ساداتی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش سنجش آمادگی گروه‌های عملیاتی شامل آتش‌نشانی و تیم امداد و نجات، ایمنی، بهره‌برداری، کلینیک، حراست و گروه‌های پشتیبانی است.

رئیس آتش‌نشانی پالایشگاه چهارم افزود: این نخستین مانوری است که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مطابق برنامه رزمایش‌های پالایشگاه چهارم پارس جنوبی در سال جاری برگزار شده است.

ساداتی گفت: با توجه به اهمیت توان عملیاتی در راستای بهبود و ارتقاء دائم پرسنل، با تعامل و اهتمام نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی، حراست و بهره‌برداری در سال جاری این روند ادامه می‌یابد.

رئیس آتش‌نشانی پالایشگاه چهارم خاطر نشان کرد: به منظور بررسی و ارزیابی مانور جلسه‌ای با حضور مسئولین واحدهای حاضر در مانور برگزار می‌شود و در راستای بهبود مستمر و اقدامات اصلاحی بحث و تبادل نظر می‌شود