- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پیوست فرهنگی در کنار تمام پروژه‌های نفتی لازم است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی وزیر کشور گفت: پیوست فرهنگی در کنار تمام پروژه‌های نفتی لازم است.

 
خبرگزاری فارس: پیوست فرهنگی در کنار تمام پروژه‌های نفتی لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علیرضا افشار در بازدید از پارس جنوبی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هم‌اکنون در مسیر رشد و توسعه در حرکت است و در سال تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی شاهد پیشرفت بیشتر و بهتری خواهیم بود.

وی به توانمندی بالای ایران در حوزه نفت و گاز اشاره کرد و افزود: نفت و گاز یکی از نمادهای خودباوری و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و نشان‌دهنده توانمندی بالای این نظام است.

معاون اجتماعی وزیر کشور خاطر نشان کرد: کارهای بزرگی در پارس جنوبی صورت گرفته و باید پیشرفت‌های صورت گرفته به درستی به مردم معرفی شود.

افشار تصریح کرد: در چهار سال اخیر پیشرفت محسوسی در پارس جنوبی مشاهده می‌شود و چشم‌انداز بسیار خوبی نیز برای این منطقه ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه پیوست فرهنگی در کنار تمام پروژه‌های نفتی لازم است گفت: با توسعه‌ای که صورت گرفته باید هم در بخش نرم‌افزاری و هم در بخش زیرساخت‌های فرهنگی تلاش و فعالیت گسترده‌تری صورت گیرد.

معاون وزیر کشور یادآور شد: مجموعه اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور آمادگی کامل برای حل مشکلات اجتماعی در پارس جنوبی دارد و به زودی نشست کارشناسی با حضور کارشناسان وزارت کشور و استانداری بوشهر و مدیران پارس جنوبی برگزار می‌شود