- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کاهش تخلفات رانندگی حادثه‌ساز در جاده‌ها

خبرگزاری فارس: فرمانده ناجا گفت: در عین حال اینکه در نوروز امسال با افزایش سفرها در کشور مواجه بودیم اما به همین نسبت تخلفات رانندگی حادثه‌ساز در جاده‌ها کاهش یافته است.

خبرگزاری فارس: کاهش تخلفات رانندگی حادثه‌ساز در جاده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نوروز امسال روزانه یک میلیون سفر در کشور انجام می‌شود که استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و هرمزگان بیشترین تعداد سفرها را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس تا پایان سفرهای نوروزی ادامه دارد، افزود: روزانه یک میلیون مسافر به استان‌های مازندران، گیلان، فارس و سواحل جنوبی کشور سفر می‌کنند که نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی در زمینه جا به جایی مسافر در کشور داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش تعداد سفر به استان فارس و شهر شیراز نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و اضافه کرد: از تعداد سفرهایی که در نوروز انجام می‌شود یک سوم از مسافرت‌ها به استان فارس و شهر شیراز است و همچنین روز گذشته بیش از ۳ میلیون مسافر به استان خوزستان سفر کردند.

احمدی مقدم با تاکید بر اینکه در نوروز امسال تصادفات در جاده‌ها ۱۵ درصد کاهش یافته است ادامه داد: در همین مدت تخلفات رانندگی در جاده‌ها نیز، ۱۲ درصد کاهش یافته است.

وی همچنین از کاهش تلفات رانندگی در جاده‌ها خبر داد و تصریح کرد: با وجود اینکه در نوروز ۹۱ مسافرت‌ها افزایش یافته است، امسال تصادفات در جاده‌ها کاهش نسبی یافت و جریمه‌ها نیز نسبت به سال گذشته ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر بود است.