- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

افتخارمان است که هفتاد درصد نیروهای ما بومی هستند

نشست مدیر عامل و مدیران مخازن سبز پتروشیمى با فرماندار شهرستان عسلویه به مناسبت روز عسلویه: افتخارمان است که هفتاد درصد نیروهای ما بومی هستند. [1]

🔻به گزارش پایگاه خبری “عسلویه نیوز” در این نشست هاشمی فرماندار عسلویه با بیان اینکه مردم عسلویه ده سال پس از سفر مقام معظم رهبری به این شهر همچنان این روز را گرامی می‌دارند، افزود: شما تلاشگران صنعت نفت و پتروشیمی در راستای فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند کار شما جهاد فی سبیل الله است، برای اعتلای نظام زحمت می‌کشید و من در سال جهاد اقتصادی از تلاش شما سپاسگزاری می‌کنم.

سید علی هاشمی فرماندار عسلویه از خدمات صورت گرفته پتروشیمی به محیط پیرامونی تشکر کرد و از انتظار مردم شهرستان در راستای اشتغال جوانان سخن گفت و اظهار داشت: اشتغال جوانان امر مهمی است که باید مورد بررسی و رسیدگی واقع گردد.

وی افزود: پتروشیمی مخازن سبز با بهره گیری از نیروهای توانمند میتواند در اشتغال نیرو های ۵۰درصد بومی منطقه پیشگام باشد.

مهندس یزدانی نیز ضمن گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری و روز عسلویه عنوان کرد: افتخار ما در شرکت مخازن سبز این است که هفتاد درصد نیروهای ما در تمام سطوح، از نگهبانی تا سطوح مدیریتی، از نیروهای بومی هستند و یکی از کارهای خوبی که ما در سال قبل انجام دادیم جذب ۲۵ نیروی آتشنشانی کاملا بومی و آموزش و استخدام آنها بود.

وی افزود: سیاست ما در شرکت مخازن سبز فقط سود و منفعت نیست و اعتقاد خاصی به آبادانی مملکت و همان خدمت و جهاد فی سبیل الله دارد به همین دلیل تاکید ویژه‌ای بر استفاده از نیروهای بومی داریم و این یکی از افتخارات ماست و امیدواریم با حمایت شما در شهرستان بتوانیم به این کار ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز در ادامه با اشاره به ساخت فاز دوم مخازن و افزوده شدن ۱۳ مخزن جدید ذخیره‌سازی در حال ساخت این شرکت در راستای توسعه زیرساختهای صنعت پتروشیمی منطقه عنوان کرد: امیدواریم همه عوامل و مسئولین دست به‌ کار شوند تا با آموزش و جذب نیروهای بومی، زمینه اشتغال جوانان و پیشرفت منطقه را فراهم سازند./ عسلویه نیوز

 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/FbIIANI5vav9lLlHJXRxBD [2]
با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews [3]
 به اینستاگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.officia [4]