- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تعداد مسافران نوروزی پارس جنوبی از مرز یک میلیون نفر گذشت

به گزارش عسلویه نیوز، عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در بازدید از کمپ‌های مهمانان نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عسلویه قطب بزرگ اقتصادی و صنعتی کشور است و از زمان حضور مقام معظم رهبری در این منطقه تاکنون، حال و هوای این منطقه کاملا عوض شده و شور و شوقی وصف‌ناپذیر در بین مردم و مسئولان حاکم است.
وی افزود: حضور رهبر عظیم‌الشان انقلاب در عسلویه و دیدار ایشان با مردم و خانواده شهدا و مسئولان، انگیزه کار و تلاش و خدمت‌رسانی را بیشتر کرده و همه ما باید در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری تلاش کنیم.
بخشدار عسلویه با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد مهمانان نوروزی در بخش عسلویه در نوروز امسال خاطرنشان کرد: امسال با توجه به بهبود وضعیت آب و هوایی و با توجه به توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد راه‌ها و بزرگراه‌های بیشتر، شاهد افزایش تعداد مسافران نوروزی هستیم و بر اساس آمار موجود شاهد افزایش ۳۵ درصدی تعداد مسافران نوروزی در این منطقه هستیم.
نادری از حضور بیش از یک میلیون مسافر نوروزی در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: بر اساس آمار ارائه شده تا پایان روز نهم فروردین بیش از یک میلیون و ۴۰ هزار مهمان نوروزی از مناطق دیدنی و گردشگری عسلویه و زوستاها و شهرهای اطراف بازدید کرده‌اند.
وی ابراز داشت: منطقه حفاظت شده نایبند، جنگل‌های حرا، تاسیسات عظیم پارس جنوبی و مناطق دیدنی در اطراف عسلویه از مهم‌ترین مناطقی است که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.
بخشدار عسلویه با تشکر از همه مسئولان به ویژه آموزش و پرورش عنوان داشت: آموزش و پرورش و هلال احمر و شهرداری‌ها در اسکان و پذیرایی مهمانان نقش ویژه‌ای داشته‌اند و بدون همکاری این نهادها قادر به خدمات‌رسانی مطلوب نبودیم.
نادری خاطرنشان کرد: مدارس این منطقه از امکانات خوب برای مهمانان نوروزی برخوردار هستند و مدیر‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر از همه توان برای رضایت خاطر مهمانان استفاده کرده است.