- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بازدید گردشگران داخلی و خارجی از آبشار تل‌سرکوب

گردشگران داخلی و خارجی از آبشار تل‌سرکوب و جاذبه‌های بخش سعدآباد بازدید کردند.

خبرگزاری فارس: بازدید گردشگران داخلی و خارجی از آبشار تل‌سرکوب

به گزارش خبرگزاری فارس از دشستان، صبح امروز تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از جاذبه‌های گردشگری بخش سعدآباد بازدید کردند.

گردشگران داخلی و خارجی در این بازدید از آبشار زیراه، آبشار تل‌سرکوب، چهل‌چشمه، کاخ هخامنشی تموکن، بردک‌ سیاه، رود شاپور، سد سرقنات، سد انحرافی شبانکاره، آقا میر هداف، نخلستان‌های سعدآباد و پارک گردشگری شهر سعدآباد بازدید کردند.

حامد ارزانی یکی از مسافرین نوروزی اهل اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: شهرستان دشتستان یکی از زیباترین طبیعت‌های جنوب کشور و استان بوشهر را به خود اختصاص داده و بازدید از طبیعت زیبای شهرستان دشتستان هر سال جذابیت‌های خاص خود را دارد.

احمد محمدپور از دیگر مسافران نوروزی نیز اهل کرج در ارتباط با جذابیت‌های شهرستان دشتستان اظهار کرد: از جذابیت‌های مهم این شهرستان دارا بودن اراضی کشاورزی و باغات فراوان در کنار بناها و جاذبه‌های تاریخی متعدد است که به این شهرستان جاذبه‌ای خاص بخشیده است.

سینا غلامزادگان مهمان نوروزی از استان کردستان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر که از شهرستان دشتستان بازدید داشته‌ایم پیشرفت چشمگیری در این شهرستان شاهد بوده‌ایم و این نشان از همت مسئولان این شهرستان دارد.

وی ادامه داد: در زمینه گردشگری شهرستان دشتستان توان و پتانسیل‌های بالایی دارد و امید داریم در سال‌های آتی این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

کبری علیخانی مهمان نوروزی از بیرجند گفت: مردم دشتستان در سال‌های اخیر که از این شهرستان بازدید داشته‌ایم مردمی میهمان نواز بوده‌اند و از سایر هموطنان عزیز پیشنهاد می‌کنیم در تعطیلات آینده از این شهرستان از این شهرستان در نوروزهای بعد دیدن کنند.

مایکل توماسون گردشگر آلمانی نیز گفت: آبشار تل‌سرکوب دارای جاذبه‌های بسیار زیبایی است و از آبشارهای منحصربه‌فرد در جهان است.

وی اضافه کرد: تاکنون به بسیاری از کشورهای جهان مسافرت کرده‌ام و ایران دارای جاذبه‌های بسیار زیادی برای گردشگران است.

هنری بیشکاسن گردشگر ایتالیایی نیز بیان کرد: ایران دارای آثار تاریخی بسیار زیادی است و بازدید از این آثار جالب توجه است.

بخشدار سعدآباد نیز اظهار کرد: میزان گردشگران از بخش سعدآباد رشد چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته داشته است و تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی مهمانان اندیشیده شده و امیدوار هستیم رضایت خاطر مهمانان را فراهم کنیم همچنین برای تامین امنیت و سلامت مهمانان نیز تلاش بسیار زیادی انجام داده‌ایم.