- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اختصاص۳۴۰میلیارد ریال از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه

فرماندار کنگان گفت: ۳۴ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر سال گذشته رهبر معظم انقلاب به بخش عسلویه شهرستان کنگان استان بوشهر در سال ۹۰ اختصاص یافت./ ۶۶ میلیارد تومان مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه داشتیم و ایشان تاکید داشتند که تمام مردم این منطقه باید از خدمات یکسانی برخوردار باشند./۳۴ میلیارد تومان از این اعتبار در سال ۹۰ اختصاص یافت و مابقی در سال ۹۱ اختصاص می‌یابد.

فرماندار کنگان گفت: ۳۴ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر سال گذشته رهبر معظم انقلاب به بخش عسلویه شهرستان کنگان استان بوشهر در سال ۹۰ اختصاص یافت.

تیمور یزدانشناس ظهر امروز در دیدار مدیران منطقه ویژه پارس جنوبی و شهرستان کنگان با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: رسالت ما به عنوان نهاد حاکمیتی در شهرستان این است که با فراهم کردن فضای آرامش زمینه را بر توسعه چرخ صنعت در منطقه عسلویه ایجاد کنیم.

وی افزود: شورای تامین کنگان بیشترین وقت و همت خود را برای پیگیری مسائل و مشکلات کارگری می‌گذارد تا از بروز معضلات در مناطق کارگری جلوگیری شود.

فرماندار کنگان عنوان کرد: مدیران شهرستان کنگان تلاش شبانه‌روزی خود را برای ایجاد آرامش در شهرستان برای تسریع در توسعه صنعت نفت ادامه می‌دهند.

یزدانشناس با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه در سال ۹۰ گفت: ۶۶ میلیارد تومان مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه داشتیم و ایشان تاکید داشتند که تمام مردم این منطقه باید از خدمات یکسانی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: ۳۴ میلیارد تومان از این اعتبار در سال ۹۰ اختصاص یافت و مابقی در سال ۹۱ اختصاص می‌یابد.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: پیگیری‌های لازم از سوی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان برای اجرایی کردن مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه انجام شده و در حال انجام است.

یزدانشناس یاد اور شد: توجه به فرهنگ دینی مدنظر ما بوده و در این مسیر از حمایت‌های امام جمعه بوشهر قدردانی می‌کنیم.

یزدان شناس در پایان متذکر شد: به غیر از مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب، ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر دولت نیز در مورد کنگان داریم که از امام جمعه تلاشگر بوشهر می‌خواهیم که در این زمینه نیز ما را یاری کنند.