- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شرکت سامسونگ الکترونیک کره جنوبی رسما از مردم ایران عذرخواهی کرد

به دنبال ساخت و پخش یک تیزر تبلیغاتی از شرکت سامسونگ که در آن چند صهیونیست در تلاش برای نابودی نیروگاه هسته ای ایران هستند، کی، تی ، بآئه رئیس شرکت سامسونگ الکترونیک (کره) از مردم ایران رسما عذرخواهی نمود.

خبرگزاری فارس: شرکت سامسونگ الکترونیک کره جنوبی رسما از مردم ایران عذرخواهی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال ساخت و پخش یک تیزر تبلیغاتی از شرکت سامسونگ که در آن چند صهیونیست در تلاش برای نابودی نیروگاه هسته ای ایران هستند، کی، تی ، بآئه رئیس شرکت سامسونگ الکترونیک (کره) از مردم ایران رسما عذرخواهی نمود.

 

متن کامل نامه وی بدین شرح است:

 

شرکت سامسونگ الکترونیک بدین وسیله از اقدام شنیع یکی از شبکه های تلویزیونی کابلی اسرائیلی با نام HOT که با استفاده از یکی از محصولات این شرکت اقدام به تبلیغات برای شبکه خود نموده و سبب آزرده خاطر گشتن ملت ایران شده است، مراتب انزجار و تاسف عمیق خود را اعلام می نماید.

 

با توجه به پیشینه طولانی و ارادت عمیق شرکت سامسونگ الکترونیک نسبت به ملت شریف و صلح دوست ایران، این شرکت به مجرد حصول اطلاع توهین آمیز این تبلیغات، اکیدا خواستار توقف فوری آن شد و به علاوه بر توقف سریع فروش هرگونه از محصولات خود به این شبکه غیرحرفه ای پافشاری نمود.

 

شرکت سامسونگ الکترونیک به عنوان یکی از اعضای جامعه جهانی، احترام به همه ملل جهان را سرلوحه خود قرار داده و در همین راستا احترام زیادی برای ملت شریف ایران و فرهنگ غنی ایشان قائل است. از این رو مایل است بار دیگر از این عمل ناپسند که در آن یکی از کالاهای سامسونگ دستاویزی برای اهداف نادرست شبکه ای غیرحرفه ای قرار گرفته و سبب هتک حرمت ملت جمهوری اسلامی ایران شده است، پوزش خواسته و اطمینان دهد که در آینده با دقت کافی اجازه چنین استفاده ای را از کالاهای خود نخواهد داد.