- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ملت در ۱۲ فروردین طومار حکومت ستم‌شاهی را برچیدند

بخشدار سعدآباد گفت: ملت ایران در ۱۲ فروردین، طومار حکومت استبداد و ظلم ستم‌شاهی را برچیدند.

خبرگزاری فارس: ملت در 12 فروردین طومار حکومت ستم‌شاهی را برچیدند

غلامرضا وفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سعدآباد اظهار کرد: ۱۲ فروردین ثمره انقلاب اسلامی، روز تجلی حکومت عدل الهی و تحقق بهار آزادی است.

وی با تاکید بر آنکه ۱۲ فروردین ماه از تمامی روزها متمایز است، افزود: یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه از مهم‌ترین و بزرگترین اعیاد امت مسلمان و قهرمان ایران اسلامی است و باید از تمام توان برای بزرگداشت این روز بزرگ استفاده کنیم.

وفایی خاطرنشان کرد: در این روز بزرگ مردم انقلابی و مومن ایران در راستای تحکیم ارکان انقلاب اسلامی، با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق درصد آرای خود، یکپارچگی و انسجام اسلامی و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: ملت بزرگ ایران در این روز خجسته در همه پرسی فراگیر، تاریخ ساز شد و طومار حکومت استبداد و ظلم ستم‌شاهی را برچیدند و به دوران سیاه استعمار و استبداد خاتمه دادند.

بخشدار سعدآباد یادآور شد: امروز به برکت اسلام، قرآن کریم و انقلاب و نظام اسلامی و با رهبری‌های داهیانه خلف صالح خمینی کبیر (ره)، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، بیداری و قیام ملت‌های مسلمان علیه نظام‌های طاغوتی جهان را شاهد هستیم.

وفایی ادامه داد: تاثیرات اسلام‌خواهی ناشی از الگوپذیری مردم جهان از انقلاب اسلامی ایران به وضوح در خاورمیانه مشهود است و بسیاری از ملت‌های منطقه با الهام از ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، فریاد اسلام‌خواهی و مبارزه با طاغوت را با شعار «الله اکبر» سر داده‌اند.

وی گفت: مردم متعهد، متدین، ولایتمدار و شریف استان بوشهر و بخش سعدآباد با تلاش برای تحقق اهداف والای «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» بار دیگر بر حفظ و پاسداری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی پافشاری کرده و روز جمهوری اسلامی را به عنوان روز مقدس و تاریخی گرامی می‌دارند.