- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ثبت ۲۳ میلیون مترمکعب عملیات خاکی در پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از ثبت بیشترین عملیات خاکی به میزان ۲۳ میلیون مترمکعب در پارس جنوبی در کمتر از ۸ ماه خبر داد.

خبرگزاری فارس: ثبت 23 میلیون مترمکعب عملیات خاکی در پارس جنوبی

موسی سوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: شرکت نفت و گاز پارس در سال گذشته در مسیر رشد و توسعه اقتصادی گام‌های ارزشمندی برداشت و شاهد شکوفایی در این میدان گازی بودیم.

وی افزود: متخصصان داخلی عملکرد بسیار مطلوبی داشتند و در ساخت برخی از پالایشگاه‌ها شاهد ثبت رکوردهای بین‌المللی بودیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی نیز باید بیش از گذشته تلاش و فعالیت کنیم و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

سوری با اشاره به برخی از موفقیت‌های شرکت نفت و گاز پارس در سال گذشته تصریح کرد: انجام بتن‌ریزی به میزان ۴۵۰۰ مترمکعب در روز در پروژه‌های نفت و گاز در فازهای ۲۲- ۲۴، نصب نخستین اسکلت فلزی در ماه هشتم اجرای پروژه‌های پارس جنوبی در فازهای ۱۳ و ۲۲-۲۴ و آغاز عملیات لوله‌گذاری پالایشگاه در ماه هفدهم اجرای پروژه‌ها در فازهای ۱۳ و ۲۲-۲۴ در واقع از افتخارات اجرایی طرح‌های جدید و در حال ساخت میدان مشترک پارس جنوبی است.

وی از ثبت بیشترین عملیات خاکی به میزان ۲۳ میلیون مترمکعب در پارس جنوبی خبر داد و افزود: این رکورد مهم طی ۸ ماه در فازهای ۱۳ و ۲۲-۲۴ به ثبت رسیده که افتخار ارزشمندی برای متخصصان داخلی است.

سوری از دستیابی به پیشرفت ۶۰ درصد در بخش خشکی طی ۲۰ ماه در فازهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ خبر داد و گفت: راه‌اندازی واحد ازدیاد برداشت از مخازن و تشکیل مدیریت‌های منطقه‌ای برای پشتیبانی تولید و طرح‌های توسعه‌ای و همچنین عملیاتی کردن موفق ده‌ها پروژه دیگر نیز جلوه‌ای دیگر از توانمندی‌های کارکنان شایسته نفت و گاز پارس و پشتیبانان و همپیمانان آنان در عملکرد سال ۱۳۹۰ طرح‌های پارس جنوبی است.

وی اذعان داشت: باید دست به دست هم دهیم و از تمام امکانات و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه پارس جنوبی بهره ببریم.