- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خاطره تلخ رییس پلیس راه کشور از حادثه بوشهر

عسلویه نیوز: سردار مومنی رئیس پلیس راهور کشور در حالی سیزده خود را در میان مسافران نوروزی به در کرد که شیرین‌ترین خاطره اش از نوروزی که گذشت کاهش کشته‌های تصادفات بود.
به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از مهر، سردار اسکندر مومنی ظهر روز  سیزدهم فروردین با حضور در عوارضی تهران – قم علاوه بر بازدید از جاده‌ها و مسیرهای ورودی تهران با حضور در میان خانواده ها سیزده خود را به در کرد.

 

رئیس پلیس راهور در گفتگویی با اشاره به اینکه شیرین ترین خاطره نوروز امسال کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تلفات رانندگی است گفت: خوشبختانه امسال رانندگان قانون را به نحوه احسن رعایت کردند و تعداد کشته های حوادث رانندگی  کاهش یافت.

 

وی دو تصادف را تلخ ترین خاطره نوروز عنوان کرد و گفت: در حادثه اول خانواده ای پس از رد کردن خروجی مورد نظر در اصفهان، اقدام به حرکت با دنده عقب در خط سرعت کردند که خودرویی از پشت آن را زیر گرفته و متاسفانه هر سه سرنشین جان خود را از دست دادند.

 

به گفته سردار مومنی، در حادثه دیگر که روز نخست نوروز در بوشهر رخ داد خودرویی براثر ناتوانی راننده واژگون شد که در این حادثه دختر ۱۳ ساله، همسر راننده و مادر زن وی کشته شده و راننده به علت بستن کمربند ایمنی تنها چند زخم سطحی برداشته بود در حالی که اگر دیگر سرنشینان نیز کمربند خود را می بستند، آنها نیز زنده می ماندند.