- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نصب صندوق‌های صدقات دیجیتالی در تهران

ستاری ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده از سوی مردم در بخش های مختلفی همچون مسکن، درمان، تحصیلات دانش‌آموزان، هزینه می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جمع آوری صندوق‌های صدقات سنتی خبرداد و گفت: به زودی صندوق‌های صدقات دیجیتالی در تهران نصب می‌شود.

به گزارش فارس، سعید ستاری با اشاره به آخرین اقدامات حوزه مشارکت‌های مردمی امداد برای افزایش کمک های مردمی اظهار داشت: سال گذشته طرح‌های قابل قبولی دراین بخش انجام شد که سطح کمک‌ها را نسبت به سالهای اخیر افزایش داد.

وی با اشاره به طرح‌هایی همچون جمع‌آوری کمک‌ها به صورت تلفنی، استفاده از ظرفیت‌های بانک‌ها و همچنین استفاده از امکانات دستگاه‌ها و سازمان‌ها تصریح کرد: تمامی این عوامل منجر به افزایش کمکها درکشور شد که می‌توان اعلام کرد سطح کمک‌های جمع آوری شده در سال ۹۰ نسبت به سالهای گذشته بیشتر بوده است.

ستاری ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده از سوی مردم در بخش های مختلفی همچون مسکن، درمان، تحصیلات دانش‌آموزان، هزینه می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: براساس آخرین آمار به دست آمده در حال حاضر ۳۰۰ هزار یتیم در کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که این تعداد توسط ۵۰۰ هزار حامی حمایت می‌شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی‌تان امسال برای کمک‌های مردمی چه میزان است افزود: پیش بینی می‌شود در این بخش یک هزار و ۱۵۰ میلیون تومان جمع‌اوری شود که این آمار در بخش نقدی و غیرنقدی است.

ستاری تصریح کرد: صندوق صدقات دیجیتالی در سال گذشته در دستور کار کمیته امداد قرار داشت امسال در اکثر استان ها گسترش پیدا می‌کند به طوری که این طرح در تهران نیز اجرا خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد:‌ در چند ماهه آینده صندوق‌های صدقات سنتی در برخی از معابر تهران جمع‌آوری می‌شوند و به جای آنها صندوق صدقات دیجیتالی نصب می‌شود.