- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث استخر استاندارد و مجهز شنا در برازجان

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از احداث استخر استاندارد و مجهز شنا در برازجان خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث استخر استاندارد و مجهز شنا در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: سال ۹۱ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و آموزش و پرورش نقش مهمی در فرهنگ‌سازی در این عرصه دارد.

وی افزود: امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و باید با حرکت در مسیر ولایت فقیه به سمت موفقیت بیشتر گام برداریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: سال ۹۰ سال خوب و موفقیت‌آمیزی برای آموزش و پرورش دشتستان بود و در بسیاری از مسابقات علمی شاهد موفقیت دانش‌آموزان این شهرستان بودیم و باید این روند در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

اسدی تصریح کرد: بازرسین وزارت آموزش و پرورش روز ۱۶ فروردین(فردا) از دشتستان بازدید می‌کنند و در جریان روند امور قرار می‌گیرند.

وی بر پیگیری پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش دشتستان تعداد زیادی پروژه عمرانی در دست ساخت دارد که تکمیل و بهره‌برداری این طرح‌ها اولویت آموزش و پرورش است.

اسدی از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: این جشنواره بزرگ با حضور خیران این شهرستان در تاریخ ۲۶ فروردین ماه امسال برگزار می‌شود که از خیران تجلیل می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی دو باب مدرسه در دشتستان خبر داد و گفت: احداث این مدارس نقش مهمی در تکمیل فضای آموزشی و کیفیت کار دانش‌آموزان دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از احداث استخر استاندارد و مجهز شنا در برازجان خبر داد و افزود: گسترش ورزش و تفریحات سالم در بین دانش‌آموزان امر مهمی است و باید با تاسیس و تجهیز فضاهای ورزشی در این راستا گام برداریم.