- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نام‌نویسی بیمه تکمیلی خبرنگاران آغاز شد

نام‌نویسی بیمه تکمیلی خبرنگاران آغاز شد

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران از آغاز نام‌نویسی بیمه تکمیلی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خبر داد و گفت: اصحاب رسانه برای بهره‌مندی از بیمه تکمیلی تا ۲۵ فروردین ماه جاری مهلت دارند.

مهدی شجاعی یادآور شد: آیین‌نامه اجرایی بیمه‌ تکمیلی خبرنگاران برای ادارات ارشاد استان‌های سراسر کشور ارسال شده است.

وی همچنین درباره خبرنگاران استان تهران گفت: خبرنگاران استان تهران می‌توانند با مراجعه به اداره خبرنگاران معاونت مطبوعاتی یا صندوق اعتباری حمایت از روزنامه‌نگاران، نسبت به نام‌نویسی و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.شجاعی در ادامه از تغییر ساختمان اداری صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان و روزنامه نگاران خبر داد و گفت: ساختمان جدید صندوق حمایت از روزنامه‌نگاران در خیابان قائم‌مقام، کوچه هشتم، پلاک ۱۳ قرار دارد.

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان مدارک مورد نیاز برای نام‌نویسی در بیمه تکمیلی خبرنگاران را رونوشت شناسنامه، کارت ملی، ۲قطعه عکس و فیش واریزی به مبلغ ۶۰ هزار تومان به حساب صندوق حمایت – حساب شبا بانک تجارت به شماره ir270180000000000062732318 – بیان کرد.

به گفته شجاعی، خبرنگارانی که قصد استفاده از بیمه تکمیلی صندوق حمایت از روزنامه‌نگاران را دارند، در هنگام مراجعه به اداره خبرنگاران علاوه بر مدارک یاد شده باید یک شماره حساب شبا به نام خود نیز داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین