- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ماجرای عیدی بادامچیان به نماینده سه زنه

این هدیه بادامچیان برای متاهلین و مجردها فرق می کرد. وی به متاهلین حداقل سه اسکناس می داد، یکی برای خودشان، یکی برای همسرشان و یکی هم برای بچه شان اما به مجردها تنها یک اسکناس می داد. . .

معمولا جلسات اول سال مجلس با حاشیه ها خواندنی همراه است که اولین جلسه سال ۹۱ مجلس نیز از این حاشیه ها خالی نبود و علاوه بر دیده بوسی های پس از عید و تبریکات مرسوم و . . .نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صحن و راهروهای مجلس به نمایندگان، خبرنگاران و کارمندان اسکناس صدتومانی نو هدیه می داد، و به یک نماینده چهار اسکناس داد که در نوع خود جالب بود .

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز اسداله بادامچیان نماینده تهران در مجلس هر ساله به مناسبت ایام عید، اسکناس نو و تا نشده صد تومانی هدیه می دهد و این هدیه از نمایندگان گرفته تا خبرنگار و کارمندان مجلس و هر کسی که با بادامچیان روبرو شود، را در بر می گیرد.

امروز و همزمان با اولین جلسه مجلس در سال ۱۳۹۱ بادامچیان هم در صحن مجلس به نمایندگان اسکناس صد تومانی داد و هم در راهروهای مجلس به خبرنگاران و کارمندان مجلس.
این هدیه بادامچیان برای متاهلین و مجردها فرق می کرد. وی به متاهلین حداقل سه اسکناس می داد، یکی برای خودشان، یکی برای همسرشان و یکی هم برای بچه شان اما به مجردها تنها یک اسکناس می داد.

بادامچیان وقتی اسکناس صد تومانی را به آقایان می داد، اینگونه مزاح می کرد: یکی برای خودتان، یکی برای شوهرتان و یکی هم برای کوچولوتان.

اما به خانمها اینگونه می گفت: یکی برای خودتان، یکی برای زنتان و یکی هم برای کوچوتان.
در این میان دادن چهار اسکناس صد تومانی از سوی بادامچیان به یک نماینده در نوع خود جالب توجه بود چرا که بادامچیان علاوه بر خود نماینده به سه همسر وی نیز عیدی داد . وقتی خبرنگار ما به بادامچیان گفت که آیا شما با نمایندگان هم در حین هدیه دادن مزاح کردید؟ در پاسخ گفت: بله. تازه کجای کار هستید وقتی به آقای …. نماینده … داشتم هدیه می دادم، چهار اسکناس بهش دادم و اینگونه گفتم: « اولی برای خودتان، دومی برای همسر اول، سومی برای همسر دوم و چهارمی هم برای همسر سوم تان. باز هم اگر همسری داری بگو تا بدهم.

بولتن نیوز