- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تصاویری تکان‌دهنده از کشتار مردم افغان توسط نظامیان آمریکایی

ارتش آمریکا که داعیه حمایت از غیرنظامیان را در کشورهای مختلف دارد، تیم مرگ در افغانستان تشکیل داده است که پس از کشتن غیرنظامیان افغان با آنها عکس یادگاری می‌اندازند.

به تازگی تصاویر تکان‌دهنده‌ای از “تیم مرگ ” ارتش آمریکا در افغانستان منتشر شده است که نظامیان آمریکایی را در حالی نشان می‌دهد که پس از کشتن غیرنظامیان افغان با آنها عکس یادگاری می‌گیرند.

در یکی از تصاویر نظامی آمریکایی را نشان می‌دهد و در توضیح آن می‌نویسد که این نظامی با مشکل روانی مواجه بوده است و سابقه سوزاندن همسر خود را با سیگار داشته است و هم‏اکنون در تیم مرگ آمریکا به کشتن غیرنظامیان افغان می‌پردازد.

در تصویری دیگر، یک نظامی آمریکایی در حالی نشان داده شده است که سوار بر یک خودروی نظامی است و یک قیچی در جیب لباس فرم وی دیده می‌شود و زیر آن نوشته شده است که نظامیان آمریکایی برای قطع انگشتان غیرنظامیان افغان قیچی حمل می کنند.

در این تصاویر کودکان افغان در کنار سربازان آمریکایی دیده می‌شود و در توضیحات آن آمده است که نظامیان آمریکایی در حالی با کودکان افغان عکس یادگاری می‌گیرند که در سناریویی به سمت آنها شکلات پرتاب کرده و زمانی که این کودکان بی‌گناه برای برداشتن این شکلات‌ها به میدان می‌آیند، به سمت آنها تیراندازی می‌کنند.

جهت مشاهده تصاویر اینجا [1]را کلیک کنید