- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رشد ۲۰۰ درصدی گردشگران داخلی و خارجی در عسلویه

“عسلویه نیوز” بخشدار ویژه عسلویه از رشد ۲۰۰ درصدی گردشگران داخلی و خارجی در عسلویه خبر داد.

خبرگزاری فارس: رشد 200 درصدی گردشگران داخلی و خارجی در عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: میزان استقبال گردشگران داخلی و خارجی از منطقه عسلویه ۲۰۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

 وی افزود: بر اساس آمار موجود تا پایان سیزدهم فروردین بیش از ۹۰۰ هزار نفر در شهرها و روستاهای مختلف عسلویه اسکان یافتند و ماندگاری مهمانان نیز افزایش چشمگیری داشته است.

 بخشدار ویژه عسلویه خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری روستایی در منطقه ویژه عسلویه از نکات مهم و ارزشمند نوروز امسال بود و با همکاری سازمان منطقه ویژه و شهرداری و بخشداری عسلویه و با همکاری بسیار خوب آموزش و پرورش شاهد بهبود گردشگری روستایی و استقبال بی‌نظیر گردشگران از مناطق دیدنی و روستاهای گردشگری بخش عسلویه بودیم.

 نادری تصریح کرد: جنگل حرا و خلیج نایبند از امکانات ویژه بهداشتی و امکانات رفاهی برخوردار بودند و این امر موجبات ماندگاری مسافران را فراهم کرد.

 وی اضافه کرد: مدارس و کلاس‌های درس و سالن‌های ورزشی در روستاهای بساتین و چاه‌مبارک و بیدخون و هاله و سایر روستاها پذیرای مهمانان نوروزی بود و این کلاس‌ها از همه امکانات لازم برخوردار بوده است.

 بخشدار ویژه عسلویه یادآور شد: رشد و پیشرفت قابل توجه توریست صنعتی نیز در منطقه عسلویه مشهود بود و گردشگران بسیار زیادی برای بازدید از تاسیسات نفتی و گازی منطقه وارد عسلویه شدند.

 نادری اذعان داشت: در تمام سواحل شهری و روستایی به اندازه کافی چادر و امکانات مستقر شده بود و تمام امکانات به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفت.

 وی گفت: برگزاری جشن‌های نوروزی در تمام شب‌های نوروز در ساحل عسلویه و نخل‌تقی از نکات مهم تعطیلات نوروزی بود که استقبال بی‌نظیر مهمانان را شاهد بودیم.