- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

جایگزینی کالای ایرانی در خانواده وظیفه جهادی زنان

استاد دانشگاه تهران گفت: جایگزینی کالای ایرانی در خانواده‌ها وظیفه جهادی زنان است این موضوع موجب رونق اقتصادی کشور و حل مشکل بیکاری جوانان می‌شود.

خبرگزاری فارس: جایگزینی کالای ایرانی در خانواده وظیفه جهادی زنان

معصومه حاج حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان فارس در‌خصوص نامگذاری سال ۹۱ به عنوان سال “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” اظهار داشت: تولید ملی و بالا بردن کیفیت تولید داخل به صورت جهادی بر عهده مردان است و حمایت از تولید داخلی در خانواده‌ها مسئولیت زنان است چرا که مادران در خانواده نقش فرهنگ‌سازی را بر عهده دارند.

وی افزود: حمایت از تولید ملی باید با یک تغییر ذائقه فرهنگی به صورت جهادی انجام شود؛هر خانواده‌ای که می‌خواهد کالای خارجی را به کالای ملی ترجیح دهد بایددر نظر بگیرد که این کار موجب رکود تولید ملی شده و تمام خانواده‌ها از این موضوع متحمل زحمت می‌شوند چرا که بازار تولید ایرانی به سمت ورشکستگی می‌رود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه رونق گرفتن تولید ملی موجب رسیدن به خودکفائی اقتصادی و ناامیدی دشمن از تحریم‌ها می‌شود، گفت: خانواده‌ها باید توجه کنند که رونق اقتصادی کشور موجب ایجاد اشتغال و کاهش تورم می‌شود و حل مشکل بیکاری تعداد زیادی از جوانان را به همراه خواهد داشت.