- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

زرینچه: باید تهاجمی‌تر بازی می‌کردیم

اکنون زمان مناسبی برای تغییر و تحول نیست

زرینچه: باید تهاجمی‌تر بازی می‌کردیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که این تیم باید در زمین خودش هجومی‌تر بازی کند.


    جواد زرینچه در خصوص شکست روز گذشته استقلال مقابل الجزیره عنوان کرد: برد و باخت قانون فوتبال است و اگر از فرصت ها به خوبی استفاده نشود حریف از این شرایط استفاده می کند. همه می دانیم تیم هایی که در مسابقات هستند حرفه ای بوده و با حساب و کتاب بازی می کنند. الجزیره از ضد حملات خود به خوبی استفاده کرد و گل زد.

وی افزود: برای استقلال هنوز چیزی تمام نشده است. درست است که باید این بازی را در خانه می بردیم اما قشنگی فوتبال به این چیزهاست و می توانیم در امارات الجزیره را شکست دهیم.

زرینچه با بیان اینکه این اولین شکست استقلال نیست تصریح کرد: بازیکنان استقلال با تجربه هستند و قبل از رفتن به امارات یک بازی در لیگ دارند که با پیروزی در این مسابقه روحیه می گیرند و با آمادگی کامل به امارات می روند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که اشکال کار این تیم در بازی روز گذشته چه بود، گفت: فکر می کنم اگر تیم مقداری هجومی تر بازی می کرد خط دفاع و دروازه بان الجزیره شکننده بود و استقلال می توانست از این ضعف استفاده کند. ما در زمین خودمان بودیم و حمایت تماشاگران را هم داشتیم.

وی در این خصوص که فتح الله زاده عنوان کرده تا جایی از مظلومی حمایت می کند که استقلال از آسیا حذف نشود، گفت: هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه همیشه از کادرفنی حمایت کرده اند. در آینده هم کمک می کنیم تا استقلال حذف نشود و تدابیر لازم را اتخاذ می کنیم.

زرینچه در پاسخ به این سؤال که تغییر و تحول در کادرفنی به صلاح است یا خیر عنوان کرد: اکنون زمان مناسبی برای این تصمیم گیری ها نیست. زمانی هست که تیم جسور و خوب بازی می کند و هواداران هم این مسئله را متوجه می شوند. اکنون در تیم استقلال جسارت کم است و اگر این به تیم اضافه شود مسئله ای وجود ندارد.

وی درباره تشویق قلعه نویی توسط هواداران استقلال گفت: من تا دقیقه ۹۰ که در ورزشگاه بودم چیزی نشنیدم.