- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

هشدار منچسترسیتی به رئال مادرید

باشگاه منچسترسیتی انگلیس به رئال مادرید به خاطر تلاش برای بازگرداندن سرخیو آگرو به اسپانیا هشدار داد.


    به گزارش منابع خبری، روز سه شنبه خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه ”فلورنتینو پرس” رییس باشگاه رئال مادرید از آگرو به عنوان صدرنشین فهرست خریدهای تابستانی خود نام برده است و قصد دارد در ازای او ”گونزالو هیگوآین” را به علاوه ۸٫۵ میلیون پوند بدهد.

از سوی دیگر گفته می شود خانواده آگرو نتوانسته اند با زندگی در انگلیس کنار بیاینند و به همین دلیل مهاجم ۲۳ ساله سابق اتلتیکو مادرید قصد دارد به اسپانیا باز گردد.

”دیه گو مارادونا” پدر زن او هم به یکی از رادیوهای آرژانتین گفته است: آگرو چاره ای جز بازی برای مادرید ندارد. او اشتباه کرد که به سیتی رفت. اگر رئال مادرید بازیکن بخواهد، باید او را به خدمت بگیرد. فلورنتینو هیچ محدودیتی ندارد. فقط باید سیتی را متقاعد کرد اما نه با پول چون این باشگاه احتیاجی به پول ندارد.

با وجود این منچسترسیتی معتقد است هدف از این شایعات بی ثبات کردن آگرو است که تا کنون ۲۴ گل برای آنها در این فصل زده است.

برخی خبرها هم حاکی از اطمینان دادن سیتی به اتلتیکو در مورد نفروختن آگرو به رقیب آنها یعنی رئال مادرید در دو سال آینده است.

اما اگر رفتن آگرو به حقیقت بپیوندد بدترین زمان برای ”روبرتو مانچینی” سرمربی این تیم خواهد بود که تیم را در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار داده است.

سیتی به هیچ عنوان نمی خواهد آگرو را بفروشد اما در عین حال به پیشنهادهایی که برای ”ماریو بالوتلی”، ”ادین ژکو” و ”کارلوس ته وز” می شود، گوش خواهد داد.