- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دی متئو: چلسی به قدرت خود ایمان دارد

سرمربی موقت تیم فوتبال چلسی گفت: بارسلونا یکی از بهترین تیم‌های جهان است اما ما مقابل این تیم به قدرت و توان خود ایمان داریم.


به نقل از روزنامه دیلی میل، روبرتو دی متئو اظهار داشت: ما و بنفیکا مثل دیدار رفت، نبردی کاملا نزدیک به هم داشتیم. وقتی تیم شما در بازی رفت یک بر صفر در خانه حریف برنده می‌شود، پیش بینی کردن در مورد این نکته که در بازی برگشت چه وضعیتی پیش خواهد آمد، امری سخت است. به همین خاطر در طول بازی حضور جدی بنفیکا را کاملا حس کردیم. اما باید اذعان کنم در نیمه دوم وضعیت‌مان بهتر شد و موقعیت‌های کافی برای رسیدن به پیروزی پرگل داشتیم. با این حال اکنون از راهیابی به دور نیمه نهایی بسیار خوشحالیم و به خود می‌بالیم.

او ادامه داد: با توجه به شناختی که از بنفیکا در بازی رفت کسب کردیم، می‌دانستیم که در خانه باید منتظر حریف سرسختی باشیم. بنفیکا مقابل ما بازنده شد. اما آن‌ها واقعا تیم بزرگی را در اختیار دارند که تنها کمبودشان کمی بخت و اقبال لازم بود.

در بازی برگشت از لیگ قهرمانان تیم چلسی توانست ۲ بر یک نماینده پرتغالی را شکست دهد. در بازی رفت نیز یک بر صفر پیروز شد تا در مجموع به برتری ۳ بر یک برسد و حریف بارسلونا در نیمه نهایی شود.

دی‌متئو در مورد رویارویی با بارسا در مرحله نیمه‌نهایی عنوان کرد: بارسلونا اکنون یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آن‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند و برابر ما از شانس بیشتری برخوردارند. اما ما نیز به قدرت و توان خود ایمان داریم.