- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اظهارات مورینیو پس از صعود به نیمه نهایی

مورینیو چهارشنبه شب شاهد صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. با برد رئال در دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آپوئل نیکوزیا، صعود این تیم به دور بعدی این رقابتها مسجل شد.


درپایان این دیدار مورینیو به خبرنگاران گفت:« من از نتیجه بازی خیلی رضایت دارم. زمانی که من به رئال آمدم، این تیم دوران تیره و تاری در لیگ قهرمانان اروپا داشت. این تیم الان خوب کار می کند و به خوبی اوضاع را به جلو پیش می برد.»

مورینیو در مورد برد تیمش مقابل آپوئل گفت:« پیروزی مقابل آپوئل مهم بود. ما توانستیم این بازی حذفی را کنترل کنیم. از این بابت راضی و خوشحالم. نه به خاطر دو گلی که حریف وارد دروازه ما کرد، چون اندکی خونسردی درمیان بازیکنان ما طبیعی بود. آنها هم از این نتیجه راضی هستند. دروازه رئال را باز کردند و ثابت کردند که چرا تا مرحله یک چهارم پایانی پیش آمده اند.»

این مربی پرتغالی از عملکرد شاگردانش به ویژه تعدادی از آنها خیلی رضایت داشت:« کریس همیشه برای آنکه تیم به جلو پیش برود کارهای بزرگی انجام می دهد. او پسر تیم است و نه یک بازیکن فرد محور. من برایش خوشحالم.برای دی ماریا و کایه خون هم همین طور که مدتها بود بازی نکرده بودند.»

 
آقای خاص درمورد بازی تیمش درمرحله نیمه نهایی مقابل بایرن گفت:« بازی بایرن- رئال بازی فوق العاده ای در نیمه نهایی خواهد بود. مطمئن باشید که بارسلونا به فینال خواهد رسید.چون آنها تیم خوبی هستند.»

مورینیو درپاسخ به سوالی درمورد اظهارات ایبراهیموویچ در پایان بازی بارسا مقابل میلان گفت:« به نظر می رسد که ایبرا پسر باهوشی است ولی این نکته را دیر متوجه شده است.»

مربی پرتغالی رئال در بخش پایانی صحبتهایش درمورد بایرن مونیخ صحبت کرد و گفت:« بایرن حریف بزرگی است .آنها از نظر انسجام مدیریتی و فوتبالی خیلی قدرتمند هستند.بایرن تیمی است که به خوبی آن را می شناسم چون دو سال پیش با اینتر در فینال مقابل آنها قرار گرفتیم. بایرن بازیکنان خیلی خوبی دارد و هوادارانشان هم فوق العاده اند.»