- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سیلاس: هماهنگی پرسپولیس فوق العاده بود

سرمربی برزیلی تیم فوتبال الغرافه معتقد است پرسپولیس در بازی مقابل تیمش بسیار هماهنگ بازی کرده است.


  به نقل از ایسنا پائولو سیلاس پس از شکست خانگی تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه خانگی در نشست خبری اظهار کرد: متاسفم که با این نتیجه بازی را باختیم. دو گل اول بازیکنان ما را شوکه کرد. پرسپولیس بعد از این دو گل بازی را خوب کنترل کرد.

وی ادامه داد: آن‌ها بازیکنان خوبی داشتند، به ویژه اینکه دو به دو پاسکاری‌های خوبی انجام می‌دادند. هماهنگی بازیکنان پرسپولیس فوق‌العاده بود و در حمله و دفاع خوب کار کردند. من هم اگر جای دنیزلی بودم، این تیم را به همین گونه به میدان می‌فرستادم.

سرمربی الغرافه با اشاره به اینکه تیمش هنوز مشکلات زیادی دارد گفت: ما سعی کردیم بعد از خوردن دو گل روحیه بازیکنان را عوض کنیم و بازی را به سود خودمان برگردانیم و حتی به فکر پیروزی باشیم اما گل سوم کار ما را خراب کرد. ما در الغرافه مشکلات زیادی داریم که امروز عمده آن‌ها را دیدیم. برای خود من این مشکلات خیلی عجیب بود.

در ادامه این نشست خبرنگاری از سیلاس درباره عملکرد فرهاد مجیدی پرسید و گفت چرا او را زودتر تعویض نکردی که سیلاس در پاسخ گفت: فرهاد امروز خوب بازی کرد و تمام تلاش خود را انجام داد. او وظیفه خود را به درستی انجام داد و دلیلی نداشت که ما او را عوض کنیم. وقتی دیدم که او در دقایق پایانی نمی‌تواند کاری انجام دهد، تعویضش کردم. ما می‌توانستیم حتی این بازی را مساوی کنیم چرا که سه موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم.

وی در پایان گفت: از عملکرد الغرافه در مجموع بازی‌ها راضی هستم. اگر احساس کنم بازیکنانم اشتباهاتی داشته‌اند، آن‌ها را در این نشست خبری نمی‌گویم بلکه در یک جای خلوت به خود به بازیکنان می‌گویم.