- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دنیزلی:‌ از اینکه در صدر ماندیم خوشحالیم

مصطفی دنیزلی می‌گوید از اینکه پرسپولیس صدر جدول گروه D را همچنان حفظ کرده خوشحال است.


  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل الغرافه اظهار کرد: تنها نگرانی ما در این بازی این بود که از جایگاه‌مان در صدر جدول حفاظت کنیم و من خوشحالم که ما در این بازی به خوبی این کار را انجام دادیم.

وی ادامه داد:‌انتظار داشتیم که بازی را ببریم ولی اینکه جریان بازی از همان ابتدا با دو گل عوض شود را پیش‌بینی نکرده بودیم. گل‌های زودهنگام هم تمرکز ما را به هم ریخت و هم تمرکز حریف را.

دنیزلی با اشاره به اینکه پرسپولیس در این بازی به هافبک‌ها و مهاجمان حریف هیچ فضایی نداد، گفت: ما با گرفتن فضا از حریف و دفاع نزدیک روند بازی را به سمت خودمان تغییر دادیم و همچنین با اضافه شدن سریع در حمله و دفاع بازی را بردیم.

یک خبرنگار قطری از او درباره تیم الغرافه پرسید که سرمربی پرسپولیس گفت: الغرافه بازیکنان خوبی در خط میانی و خط حمله دارد اما امروز مهم بود که ما به هیچ کدام از آن‌ها فضا ندادیم و یک بازیکن هم بدون فضا هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. هر چهار تیم این گروه نزدیک به هم هستند اما چیزی که مهم است، عملکرد داخل خانه و خارج از خانه تیم‌هاست.

مصطفی دنیزلی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کرد پرسپولیس در ۵ دقیقه ابتدایی بازی دو گل به الغرافه بزند گفت: ما برای این کار برنامه‌ریزی نکرده بودیم چرا که این طور نقشه‌ها همیشه در بازی جواب نمی‌دهد اما گل زودهنگام هم برای تیمی که گل زده و هم برای تیمی که گل خورده، خطرناک است.