- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

در همایشی نمادین از دانشجویان شهر عسلویه تجلیل شد

نادری: علم،دانش و معرفت ابزار جهاد اقتصادی است

عسلویه نیوز؛ به همت شورای اسلامی، بخشدار و شهرداری عسلویه مراسم تجلیل و تقدیر از دانشجویان پذیرفته شده دانشگاهها و فارغ التحصیلان در سالن ورزشی شهید ابراهیمی عسلویه برگزار شد.

به گزارش عسلویه نیوز، در این مراسم که جمع کثیری از مسئولین و خانواده های دانشجویان حضور داشتند بخشدار عسلویه طی سخنانی بر لزوم داشتن علم همراه با تعهد اشاره و خاطرنشان کرد: دانشجویان با جدیت در راه کسب موفقیت در رشته های مورد نیاز جامعه تلاش کنند تا بتوانند بعد از فراغت از تحصیل در خدمت جامعه باشند.

وی افزود: برای برپایی چنین جشنی به تبعیت از شهر نخل تقی به شورای اسلامی شهر پیشنهاد دادیم که آنها نیز با دلگرمی خاصی موافق برگزاری همایش تجلیل از دانشجویان شدند و امیدواریم این کار تداوم داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به سفر رهبر انقلاب اسلامی به عسلویه اضهار داشت: عسلویه نشان داده است که خط مقدم جهاد اقتصادی کشور است و سفر مقام معظم رهبری در نخستین روزهای سال به منطقه گویای این حقیقت است و این امر نشان از درایت و تیزبینی مقام عظمای ولایت است و دانشجویان بایستی از تمام ظرفیت های موجود منطقه که با پیگیری های مسئولان و خیران بخش شکل گرفته است نهایت استفاده را ببرند و بدانند که علم،دانش و معرفت ابزار جهاد اقتصادی است.

بخشدار عسلویه به موفقیت های دانشجویان و دانش آموزان منطقه عسلویه اشاره و تصریح کرد: تا چند سال پیش به تعداد انگشتان دست در عسلویه دانشجو وجود نداشت ولی اکنون به یاری خداوند قریب به ۱۳۰ دانشجو در خود شهر عسلویه و در رشته های مختلف تحصیلی به فراگیری علو می پردازند و این رقم زمانی نمایان می شود که بدانیم تعداد دانشجویان بخش عسلویه هم اکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر است که با چنین جهشی در کسب علم توانستند مقام سوم قبولی در دانشگاه ها را در سطح استان به خود اختصاص دهند.

در پایان بخشدار عسلویه با اعلام اینکه برگزاری چنین همایش هایی در تجلیل از دانشجویان هزینه نیست بلکه سرمایه گزاری است که قطعاً نتیجه مثبتی را در پی خواهد داشت از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این همایش تشکر و قدردانی نمود.