- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بانک آماری معتادان منطقه پارس جنوبی تدوین می‌شود

عسلویه نیوز” مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: بانک آماری معتادان منطقه پارس جنوبی تدوین می‌شود.

خبرگزاری فارس: بانک آماری معتادان منطقه پارس جنوبی تدوین می‌شود

به گزارش عسلویه نیوزمسعود نصوری عصر امروز در نخستین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و عملیاتی صنعت نفت است و در سال گذشته شاهد رشد بسیار خوبی در این منطقه بودیم.

وی افزود: برای موفقیت بیشتر در این منطقه باید در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز تلاش شود و بویژه در زمینه آسیب‌های اجتماعی نیازمند فعالیت موثرتری هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری رزمایش مبارزه با مواد مخدر در حوزه عملیاتی پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: این رزمایش توسط حراست ارشد منطقه ویژه پارس، برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

نصوری بر لزوم پژوهش در امر اعتیاد یادآور شد: فعالیت‌های پژوهشی در زمینه شناسایی و رفع معضل اعتیاد باید به صورت جدی و بنیادی در منطقه ویژه پارس پیگیری شود.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس با اشاره به آمار و گزارش‌های موجود در ارتباط با وضعیت اعتیاد در پارس جنوبی افزود: در ابتدای کار باید بانک آماری معتادین منطقه تهیه شود تا بر اساس آن برنامه‌ریزی جدی صورت گیرد.

نصوری با تاکید بر تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان بوشهر با منطقه ویژه پارس گفت: در نخستین گام و به منظور آشنایی شاغلان در پارس جنوبی باید یک بروشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر تهیه و در بدو استخدام به افراد داده شود.

وی بیان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه ویژه استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم به موفقیت لازم برسیم.