- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آیت‌اللهی:‌ چشم امیدمان به وزارت ورزش است

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: درباره مسائل مالی چشم امید به حمایت‌های وزارت ورزش داریم.


  هادی آیت‌اللهی در گفت و گو با فارس در خصوص برگزاری بازی دوستانه تیم ملی با امارات در روز ۲۹ فروردین گفت: تا جایی که در جریان هستم قرار است تقریبا تیم دوم ایران به مصاف امارات برود. البته هنوز کی‌روش به ایران نیامده تا برنامه های جدید او را بدانیم. این هفته او به ایران می آید و اگر برنامه جدیدتری داشته باشد به ما می گوید.

وی درباره بازی تدارکاتی ایران و ژاپن اظهار داشت: صحبت هایی بین کمیته های روابط بین الملل فدراسیون ایران و ژاپن صورت گرفته و کی‌روش هم موافقت اولیه را اعلام کرده اما باید به ایران بیاید تا نظراتش را بپرسیم. هنوز برگزاری این مسابقه قطعی نشده است.

آیت‌اللهی درباره بحث هایی که در مورد بازی با نیجریه مطرح شده بود، گفت: اصلا بحثی برای بازی دوستانه با نیجریه نداشتیم.

نایب رئیس فدراسیون در ادامه درباره اینکه گفته می شود مجوز فعالیت کفاشیان در فدراسیون تا دو ماه اعتبار دارد، تصریح کرد: در صحبتی که آقای عباسی وزیر ورزش انجام داده بحث زمان را مطرح نکرده و گفته کفاشیان مشکلی برای فعالیتش ندارد.

وی در خصوص اینکه برخی از فدراسیون های عربی در جلسه ای که در مقر AFC برگزار شده سعی در کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا داشته اند، گفت: این صحبت ها شایعه است. این جلسه با حضور همه فدراسیون های عضو بود و برخی فدراسیون ها پیشنهاد دادند هنگام امتیازدهی به وضعیت مطلوب استادیوم ها نمره بیشتری داده شود. هنوز AFC این پیشنهاد را قبول نکرده است. ما باید نواقص ورزشگاه هایمان را برطرف کنیم و در همین راستا نامه نگاری ها با مسئولان مربوطه شده و فدراسیون هم قرار است با دست اندرکاران ورزشگاه ها، استاندارها و مسئولان ورزشی استان ها جلسه برگزار کند.

آیت اللهی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی وضعیت سازمان لیگ مشخص می شود، گفت: تا قبل از شروع فصل جدید کفاشیان وضعیت سازمان لیگ را مشخص می کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا قرارداد مربیان تیم های پایه امضا نمی شود، گفت: قرار است ظرف ۱۲ روز آینده همه قراردادها امضا شود.

نایب رئیس فدراسیون در ارتباط با جذب اسپانسر به فارس گفت: با چند اسپانسر در حال مذاکره هستیم که به زودی با یکی از آنها به توافق می رسیم اما باید بگویم بیشترین امید ما حمایت وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال است و چشم به کمک وزارت بسته ایم.

وی در پایان درباره اینکه گفته می شود آخرین پرداختی به کی‌روش از محل درآمد سازمان لیگ بوده، عنوان کرد: در جریان این موضوع نیستم.