- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مظلومی در جریان نظر بدنساز تیم ملی بود

هافبک استقلال در واکنش به اعتراض این باشگاه به سرمربی تیم ملی اعلام کرد که کی‌روش درباره بازی نکردن در ترکیب این تیم چیزی به او نگفته است.


آندرانیک تیموریان عنوان کرد: شرایطم بهتر از قبل شده و برای بازی فردا مقابل مس سرچشمه همه چیز بستگی به نظر کادرفنی دارد. باید دید جریان بازی چطور پیش می رود. در این چند جلسه با آقای مولایی بدنساز تیم تمرینات خوبی ار پشت سر گذاشتم. نمی گویم صد در صد آماده ام اما می توانم به اندازه یک نیمه در خدمت استقلال باشم.

این بازیکن در این باره که شاید وضعیت استقلال با بازگشت وی و مجتبی جباری بهتر شود، گفت: توکل ما به خداست اما همین حالا هم شرایط بدی نداریم. قبول دارم باخت به الجزیره خوب نبود اما هیچ چیز تمام نشده است. الجزیره کنترل بازی را در اختیار داشت اما موقعیت هایی که استقلال خلق کرد خیلی بیشتر بود که نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم.

تیموریان در جواب به این پرسش که قبول دارد استقلال در این مسابقه احساسی بازی کرد، اظهار داشت: احساسی نبودیم. می خواستیم گل دوم را بزنیم که غافلگیر شدیم. برد و باخت همیشه و برای هر تیمی هست و این مسائل حاشیه نمی آورد.

وی اضافه کرد:‌ هیچ تیمی نمی تواند بدون شکست فصل را به پایان برساند. ضمن اینکه استقلال مصدوم زیاد داشته و هیچ تیمی مثل ما این شرایط را ندارد. در پست هایی هم که مصدوم داده ایم بازیکن هم‌پستی نداشتیم و بازیکنان در پست های غیر تخصصی بازی کردند. اکنون که من رسیده ام و جباری هم در آینده می رسد و شرایطمان بهتر می شود. شانس قهرمانی داریم و برای آن تلاش می کنیم.

تیموریان در ارتباط با موضع گیری باشگاه استقلال نسبت به توصیه کی‌روش به یک بازیکن بابت انجام تمریناتی که او در نظر گرفته و اینکه گفته می شود سرمربی تیم ملی از او خواسته یک ماه بازی نکند گفت: کی‌روش چنین چیزی به من نگفته است. این خبر را از شما می شنوم. من اهل خواندن روزنامه و سایت نیستم.

هافبک تیم ملی ادامه داد: حدود ۱۰ روز قبل صحبتی با کی‌روش و مک درموت بدنساز تیم ملی داشتم. درموت برای تمرین نظرش را به من گفت و من هم این موضوع را به آقای مظلومی و مولایی گفتم و با هماهنگی بدنساز استقلال تمرینات را انجام دادم. بازی نکردن من مقابل الجزیره یا حتی بازی قبلی ربطی به این مسئله ندارد. برای بازی با الجزیره شرایط کاملی نداشتم و نهایت می توانستم ۲۰ دقیقه بازی کنم. قرار بود بازی کنم که بازی مساوی شد و شرایط خوب پیش می رفت که ناگهان در ضد حمله غافلگیر شدیم.

تیموریان در خصوص اینکه شاید برای باشگاه استقلال توصیه مربی تیم ملی سوءتفاهم ایجاد کرده گفت: من در جریان این موضع گیری نیستم و حتما امروز با مظلومی و پورحیدری صحبت می کنم.

وی در خصوص اینکه برای فصل آینده تصمیم گیری کرده یا خیر گفت: فعلا همه تمرکزم روی بازی های باقی مانده استقلال است و برای فصل بعد باید ببینم باشگاه چه تصمیمی دارد و می خواهد چه بازیکنی را به خدمت بگیرد. همه این مسائل برای تصمیم گیری مهم است.