- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ونگر:قهرمانی سیتی با بردن ما ‌ قطعی نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: منچسترسیتی بداند حتی با کسب برد مقابل ما ، قهرمانی‌اش در لیگ برتر تضمین نخواهد شد.


به نقل از دیلی‌استار، در شرایطی که عصر روز یکشنبه (فردا) منچسترسیتی برای عقب نماندن از همشهری‌ها در جنگ بر سر قهرمانی لیگ برتر دنبال کسب هر سه امتیاز بازی با میزبانش یعنی آرسنال است؛ اما آرسن ونگر به عنوان مسئول فنی «توپچی‌ها» با بیان اظهاراتی تلاش می‌کند انگیزه برد را از «آبی‌ و آسمانی‌ها» برای این رویارویی مهم بگیرد.

مربی فرانسوی اظهار داشت: آنچه مسلم است این نکته بوده که من‌سیتی اکنون برای کم کردن فاصله ۵ امتیازی‌اش با منچستریونایتد، دست به هر کاری خواهد زد. در این نکته نباید تردید کرد. اما من فکر می‌کنم باید خیلی آرام و منطقی برای بازی با من‌سیتی (جدال فردا) آماده شویم. باید به میهمان خود بفهمانیم که برد مقابل ما، به منزله ضمانت کسب قهرمانی شان در لیگ برتر نخواهد بود. زیرا این روزها منچستریونایتد در اوج است و به این راحتی پا پس نخواهد کشید.

ونگر افزود: بازیکنان منچسترسیتی فکر می‌کنند چون با آن‌ها و حتی من‌یونایتد به لحاظ امتیاز، فاصله زیادی داریم، پس انگیزه قهرمانی نداشته و با تمام وجود وارد میدان نمی‌شویم. در واقع بازیکنان آرسنال دغدغه قهرمانی ندارند. اما لبریز از انگیزه برای کسب موقعیتی بهتر در جدول هستند. اطمینان دارم آنها با شور و هیجان فراوان آماده استقبال از منچسترسیتی می‌شوند.

هم اکنون منچستریونایتد با ۷۶، منچسترسیتی با ۷۱ و ‌آرسنال با ۵۸ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.