- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کوئینز‌پارک رنجرز برای شکست منچستر می‌آید

به باور سرمربی تیم منچستریونایتد رویارویی با کوئینزپارک‌رنجرز قعرنشین، دیداری دشوار برای شاگردانش خواهد بود چرا که حریفش سودای پیروزی دارد.


به نقل از دیلی‌استار، شامگاه یکشنبه (فردا) رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس با انجام دو دیدار پایان خواهد یافت که در اولین بازی منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای حریف رده هفدهمی جدول خواهد بود.

به اعتقاد برخی از کارشناسان این رویارویی با توجه به آمادگی این روزهای شیاطین سرخ، دیداری سخت نخواهد بود. اما مربی ۷۰ ساله من‌یونایتد نقطه نظری متفاوت دارد و آن را دیداری سخت تلقی می‌کند.

وی در این‌باره گفت: نباید تصور کرد چون کوئینزپارک‌رنجرز در پایین جدول است، حریفی آسان برای منچستر به شمار می‌رود. درست برعکس، این تیم می‌تواند حتی دشواری‌هایی را ایجاد کند. رنجرزی‌ها با موضوع سقوط به لیگ پایین‌تر دست به گریبان هستند. پس با تمام وجود برای کسب امتیاز مقابل ما به اولدترافورد خواهند آمد.

مربی یک ربع قرن اخیر یونایتد‌ها افزود: رنجرز هفته قبل آرسنال را شکست داد. قبل تر نیز لیورپول را مغلوب کرد و اکنون حتی برای شکست ما می‌آید.

در شرایط کنونی تیم تحت رهبری این مربی اسکاتلندی با ۷۶ امتیاز صدرنشین است. در حالی که رقیب فردای شاگردانش با ۲۸ امتیاز صاحب پله هفدهم است.