- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رحمتی: نمی‌توان در فوتبال همیشه برنده بود

دروازه بان ملی پوش استقلال تاکید می‌کند که درباره عملکرد او در درون دروازه استقلال نباید مغرضانه قضاوت شود چراکه در فوتبال نمی‌توان همیشه برنده بود.


  سید مهدی رحمتی با دفاع از نحوه عملکرد خود در گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار داشت: فقط من در گل‌های خورده مقصر نیستم، همان‌طور که وقتی تیمی گلزنی می‌کند حاصل تلاش کل تیم است، وقتی تیمی گل هم می‌خورد تمامی بازیکنان مقصر هستند چراکه نتوانسته‌اند کار دفاعی را به گونه‌ای انجام دهند که تیم گل نخورد.

وی ادامه داد: اینکه در گل‌های خورده فقط دروازه‌بان را مقصر قلمداد کنیم به هیچ‌وجه عادلانه نیست. به اذعان اکثر کار‌شناسان، من در طول بازی‌های گذشته، عملکرد خوبی درون دروازه استقلال داشته‌ام و حالا خوب نیست فقط به خاطر یک مسابقه این‌طور مورد انتقاد قرا بگیرم. به هرحال یک دروازه‌بان روزهای خوب و بد دارد، اما نباید مغرضانه قضاوت کرد. مطمئن باشید خود من در مسابقات آینده تلاش می‌کنم بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام دهم.

دروازه‌بان تیم استقلال با اشاره به گل‌های خورده مقابل تیم الجزیره عنوان داشت: من فقط در گل دوم یک کار اضافه کردم و از دروازه بیرون آمدم که به مدافعان کمک کنم، ولی نباید این کار را می‌کردم اما همان‌طور که گفتم می‌خواستم به خط دفاعی کمک کنم که نشد. با این حال، خط دفاعی هم باید باهوش‌تر عمل می‌کرد و این فضا را به مهاجمان حریف نمی‌داد تا با فرار از تله آفساید، با دروازه‌بان تک‌ به تک شوند.

رحمتی تاکید کرد: در فوتبال نمی‌توان همیشه برنده بود و روزهایی هم هستند که شکست می‌خورید. در دیدار برابر الجزیره هم این تیم فقط ۳ موقعیت داشت که ۲ موقعیت آن‌ها تبدیل به گل شد و ما به ‌رغم فرصت‌های زیادی که داشتیم، نتوانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم. متاسفانه مهاجمان ما از فرصت‌هایی که داشتند، نتوانستند بهره کافی را ببرند. به هر حال وقتی هم که گل‌ نزنی، گل می‌خوری، این قانون فوتبال است.

رحمتی در خصوص ادامه حضور این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما هنوز ۳ مسابقه دیگر پیش‌رو داریم که می‌توانیم با کسب نتایج لازم، در این مسابقات به صعود از این مرحله امیدوار باشیم. ما الان در جدول رده‌بندی در رده دوم هستیم. حتی می‌توانیم به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنیم. در کل مطمئن هستم استقلال هنوز هم این شانس را دارد که از گروه خود صعود کند.

وی تاکید کرد: بسیاری به دنبال این هستند، بعد از شکست استقلال مقابل الجزیره اینطور وانمود کنند که استقلال دیگر از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شده در حالیکه به هیچ‌وجه اینطور نیست. ما هنوز هم شانس زیادی داریم که صعود کنیم. ضمن اینکه پس از کسب قهرمانی در جام‌حذفی در لیگ بر‌تر، با تفاضل گل نسبت به تیم دوم در رده سوم قرار داریم و با توجه به اختلاف ۳ امتیازی با تیم سپاهان در صدر جدول از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار هستیم.

دروازه‌بان تیم استقلال با دفاع از عملکرد این تیم در فصل جاری عنوان داشت: تا اینجای کار قهرمانی جام‌حذفی را کسب کرده‌ایم و در لیگ بر‌تر هم از شانس زیادی برای کسب قهرمانی بهره می‌بریم و با ادامه این رویه در مسابقات پیش رو، استقلال روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

رحمتی با اشاره به انتشار پیشنهاد ۳ میلیاردی تیم پرسپولیس به وی گفت: این خبر را فقط یک روزنامه به چاپ رساند که شما باید صحت و سقم آن را از خبرنگاران‌‌ همان روزنامه بپرسید ولی تاکنون به من چنین پشنهادی نشده و اطلاعی از آن ندارم.

دروازه‌بان تیم استقلال درخصوص مسابقه این تیم مقابل مس سرچشمه نیز اظهار داشت: باید این تیم را شکست دهیم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم. ما نیاز مبرم به این ۳ امتیاز داریم چراکه در این هفته‌های پایانی کسب امتیازات کامل در هر مسابقه از اهمیت بالایی برخوردار است.