- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دفنرچه‌های تامین اجتماعی تا یکم اردیبهشت تعویض می‌شوند

عسلویه نیوز: رئیس تامین اجتماعی شهرستان جم گفت: دفنرچه‌های تامین اجتماعی که فاقد کد ۱۸ رقمی هستند تا یکم اردیبهشت تعویض می‌شوند.

خبرگزاری فارس: دفنرچه‌های تامین اجتماعی تا یکم اردیبهشت تعویض می‌شوند

به گزارش عسلویه نیوز از جم، مرتضی عالی‌پور شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خدمات‌رسان است و خدمات متنوع و ارزشمندی به مردم و بیمه‌شدگان ارائه می‌کند.

 

وی افزود: بیش از ۱۸ خدمت بسیار مهم و ارزنده توسط این نهاد به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران ارائه می‌شود و در شهرستان جم نیز این امر با همه توان انجام می‌شود.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان جم خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات تامین اجتماعی در دستور کار این سازمان است و رضایت خاطر مراجعه‌کنندگان مهم‌ترین اولویت است.

عالی‌پور با اشاره به لزوم تعویض برخی از دفترچه‌های تامین اجتماعی تصریح کرد: دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی که سریال ۱۸ رقمی نداشته باشند تعویض می‌شوند.

وی با بیان اینکه دفترچه‌های تامین اجتماعی تا یکم اردیبهشت باید تعویض شوند گفت: دفترچه‌ها فاقد کد ۱۸ رقمی حداکثر تا اول اردیبهشت قابل پذیرش است.

این مسئول اذعان داشت: با اجرای این طرح، کد ملی فرد و سریال دفترچه وی بهمراه یک بارکد مخصوص در تمام صفحات دفترچه بیمه افراد درج شده و از آن پس می‌توان اطلاعات افراد را از تمام کشور رویت کرد.

عالی‌پور یادآور شد: در واقع با این کار و ثبت این برگه در سیستم، مشخص خواهد شد چه دارویی و در کجا برای مریض تجویز شده است.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان جم افزود: مزیت دیگر این طرح این است که امکان تمدید دفترچه در سراسر کشور نیز ساده‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبلیغات این موضوع را نیز انجام داده‌ایم گفت: همکاران ما

در تامین اجتماعی آمادگی کامل برای تعویض دفترچه‌های درمانی مردم عزیز شهرستان جم را دارند.