- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اچ اس ای کلیدی‌ترین واحد در پالایشگاه جم است

عسلویه نیوز: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: اچ اس ای کلیدی‌ترین واحد در پالایشگاه جم است.

خبرگزاری فارس: اچ اس ای کلیدی‌ترین واحد در پالایشگاه جم است

به گزارش عسلویه نیوز از جم، رحیم اسلامی صبح امروز در نشست با مسئولان پالایشگاه جم اظهار داشت: در سال تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی در پالایشگاه جم برنامه‌ریزی شایسته‌ای انجام گرفته و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

 

وی افزود: رعایت مسایل ایمنی امری مهم در پالایشگاه است و در این عرصه نباید غفلت داشته باشیم.

 

مدیرعامل پالایشگاه جم خاطرنشان کرد: مجموعه HSE در شرکت بعنوان کلیدی‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین واحد نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد و باید همواره هوشیار باشند.

 

اسلامی تصریح کرد: همه کارکنان و کارگران در پالایشگاه فجرجم برای یک خدمت مقدسی دور هم جمع شده‌اند و ایمنی این نیروها برای شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: افسران و کارکنان ایمنی، ضمن رعایت احترام به همه کارکنان باید هرگونه سهل انگاری در رعایت نکات ایمنی را به شدت تذکر دهند.

 

وی اظهار داشت: ایمنی شرکت باید بتواند ضریب روحی کارکنان و کارگران را برای خدمت آسوده‌تر بالا ببرد تا خدای ناکرده هیچ کس در حین کار نگران سلامتی خود نباشد.

 

اسلامی به حوادث ناگوار سال‌های گذشته اشاره و تاکید کرد: غفلت از نکات ایمنی حوادثی به دنبال خود می‌آورد که برای تمام عمر همه ما را اندوهگین می‌سازد.

 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم، ایمنی را یکی از ارکان اصلی هر سازمانی دانست و خواستار رعایت  دستورالعمل‌های HSE  در جریان کار تعمیرات اساسی شد.

 

وی علم و تخصص نیروهای ایمنی به کار خود را بسیار ضروری دانست و یادآور شد: توجه به تمام جوانب کار، ایمنی را افزایش می‌دهد و نیروی انسانی با خیال راحت‌تری به کار خود ادامه می‌دهد.