- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رخا پیروزی لاتزیو را به چینالیا تقدیم کرد

سرمربی بیانکوچلستی برد ۳ بر یک تیمش برابر ناپولی را به بازیکن فقید این تیم تقدیم کرد.


     به نقل از اسکای، لاتزیو در دیدار خود در هفته سی و یکم لیگ ایتالیا توانست در زمین خودی تیم قدرتمند ناپولی را شکست دهد. سرمربی لاتزیو نیز این پیروزی ارزشمند را به جورجیو چینالیا تقدیم کرد. او که پیشینه بازی در لاتزیو و نیویورک کازمز را در کارنامه‌اش داشت، هفته گذشته در آمریکا درگذشت.

ادواردو رخا در این مورد گفت: این بازی یک جنگ مستقیم بود، اکنون ما ۶ امتیاز بیشتر از ناپولی داریم و به همین دلیل پیروزی ما دو برابر ارزش پیدا کرد. در نیمه نخست و در خط میانی مقداری با مشکلاتی روبه‌رو بودیم ولی در نیمه دوم به آرایش اولیه بازگشته و عملکرد بهتری داشتیم. به نظر من ناپولی در این برهه از زمان هوشیاری خود را از دست داده است. این موضوع به دلیل بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا است که برای ماه‌ها ادامه داشته است. در ادامه دوست دارم بتوانیم فرم کنونی را حفظ کرده و به تمام اهدافمان برسیم.

رخا در ادامه صحبت‌هایش این پیروزی را به بازیکن پیشین و فقید لاتزیو که به تازگی درگذشته تقدیم کرد. او در این زمینه گفت: برای ما بسیار عالی است که ناپولی را به نتیجه ۳ بر یک شکست دادیم. دوست دارم این پیروزی را به جورجیو چینالیا تقدیم کنم. در واقع استفانو مائوری گلی را به ثمر رساند که شباهت زیادی به گل‌های چینالیا برای باشگاه داشت.