- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پرداخت‌ آب‌بها گامی برای توسعه کشاورزی است

عسلویه نیوز: بخشدار آبپخش گفت: پرداخت‌ آب‌بها گامی مهم برای توسعه کشاورزی است و از کشاورزان منطقه می‌خواهیم نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

خبرگزاری فارس: پرداخت‌ آب‌بها گامی برای توسعه کشاورزی است

به گزارشعسلویه نیوز از آبپخش، احمد خرم‌روز شنبه‌شب در نشست با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر و نمایندگان باغداران بخش آبپخش اظهار داشت: آبپخش یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی استان بوشهر است و باید از تمام توان برای توسعه کشاورزی در این بخش بهره بریم.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: مسئولان بخش آبپخش در دوسال گذشته تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی بویژه در حوزه آبیاری به کار گرفته‌اند و در همین راستا شاهد اجرای طرح‌های پوشش بتنی کانال‌های درجه یک و دو در آبپخش بوده‌ایم.

خرم‌روز اذعان داشت: آبیاری مطلوب نخیلات از مهم‌ترین دغدغه‌های کشاورزان منطقه است و بخشداری آبپخش همواره با تاکید خاص اجرای مطلوب فرآیند آبیاری را دنبال کرده است.

 

وی افزود: مدیریت شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با تمام توان و پتانسیل با مسئولان بخش آبپخش همکاری مطلوب داشته و از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

این مسئول بیان داشت:‌ استفاده از پرسنل مجرب و نیروهای فنی کارآمد از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر است که سبب توسعه کشاورزی استان شده است.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: در تمامی مراحل گذشته بخشداری آبپخش بر آبیاری مطلوب نخیلات بخش نظارت داشته و زمینه را برای آبیاری مطلوب نخیلات و رضایت کشاورزان فراهم کرده است.

خرم‌روز با تاکید بر اهمیت پرداخت آب‌بهای نخیلات ابراز داشت: کشاورزان با پرداخت به موقع آب‌بها می‌توانند زمینه را برای تعمیر و بازسازی شبکه‌های آبیاری سطح بخش که زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌های کشاورزی این بخش است فراهم کنند.

 

بخشدار آبپخش تاکید کرد: در دوسال گذشته اعتبارات خوبی در زمینه توسعه کانال‌های آبیاری اختصاص داده شده و کشاورزان با همکاری در پرداخت آب‌بها می‌توانند شرایط مطلوب در این زمینه را فراهم آورند.