- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نرخ قبوض برق و گاز اصلاح می شود

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرایی شدن هدفمندکردن یارانه‌ها در سطوح مصرف و مبلغ ارقام، مشکلاتی به وجود آمد که در دیدار با رئیس جمهور تجدیدنظر کلی صورت گرفت و مسائل پیش آمده جبران و رفع می شود.

به گزارش مهر، نیره اخوان بیطرف شنبه در جشن روز پرستار افزود: در دوره‌های قبل از ریاست جمهوری دکتر احمدی‌نژاد تلاش‌های زیادی در جهت اجرایی کردن طرح هدفمند کردن یارانه انجام گرفت که به دلایل مختلفی صورت نپذیرفت و بالاخره با شجاعت رئیس جمهور فعلی این طرح در دولت نهم و دهم به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی سال گذشته مسائلی در قبوض برق کشاورزان پیدا شد که با پیگیری‌های انجام گرفته، اصلاحاتی در این خصوص شد که در حال حاضر این وضعیت را در قبوض گاز شاهد هستیم.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با اجرایی شدن طرح هدفمندکردن یارانه‌ها قرار شد که بخشی از بودجه این طرح به بخش سلامت اختصاص یابد که هم‌اکنون تخصیص ۱۰ درصد از هزینه هدفمندکردن یارانه به این بخش تدوین شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قانون استخدام ۲۳ هزار پرستار در مجلس شورای اسلامی در بودجه سنواتی و برنامه پنجم توسعه کشور آورده شده است.

اخوان تاکید کرد: بودجه سال ۹۰ در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است که پس از طی مراحل به صحن علنی مجلس می‌رود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیماران باید بدون نگرانی از مباحث مالی تنها به فکر درمان بیماری خود باشند که این مسئله تنها با ارتقاء بهره‌وری کارکنان بالینی نظام سلامت امکان‌پذیر است.