- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

درخشان با بوشهری ها روراست نبود/۱۰۰ میلیون تومان برای ۴ بازی

عسلویه رنیوز: مدیرعامل شاهین با انتقاد از رفتار سرمربی این تیم گفت: متأسفانه درخشان با بوشهری ها روراست نبوده است.
به گزارش سرویس ورزشی “عسلویه رنیوز [1]” مهرداد محمدپور با بیان این که پس از دیدار با فجر در شیراز و به دلیل تعطیلات پیش رو به بازیکنان شاهین استراحت دادیم، اظهار داشت: متأسفانه درخشان پس از عزیمت به تهران و علی رغم درخواست های محترمانه و همچنین هشدارهای مسئولین باشگاه تاکنون مراجعه نکرده است.
 
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار “بوشهرنیوز” مبنی بر این که چه اهرم هایی جهت فشار به این سرمربی دراختیار دارید، گفت: هم اکنون در حال پیگیری این موضوع از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و همچنین سازمان لیگ هستیم.
 
 
محمدپور در پاسخ به این سئوال “بوشهرنیوز” که آیا دریافت ۱۰۰ میلیون تومان توسط درخشان برای چهار بازی را تأیید می کنید، افزود: درخشان بابت بخشی از قرارداد خود مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از باشگاه دریافت و سپس به تهران عزیمت کرد.
 
مدیرعامل شاهین بوشهر در واکنش به این سئوال “بوشهرنیوز” که آیا اهرمی برای بازگرداندن این پول ها در اختیار دارید یا خیر، ابراز داشت: با پیگیری هایی که انجام خواهیم داد می توان بخشی از این مبالغ را به باشگاه عودت داد.
 
محمدپور در بخش دیگری از گفتگوی خود در پاسخ به سئوالی مبنی بر این که چرا علی رغم کسب نتایج ضعیف درخشان، برای بار دوم از وی در سمت سرمربی شاهین استفاده کردید، تصریح کرد: در زمانی که درخشان برای بار دوم سرمربی شاهین شد بنده در این تیم سمتی نداشتم اما ظاهراً مسئولین شاهین عقیده داشتند درخشان با توجه به شناختی که از تیم دارد می تواند در بازی های آخر به این تیم کمک کند.
 
 
مدیرعامل شاهین با بیان این که درخشان بارها اعلام کرده که بخاطر بوشهری ها و به خصوص هواداران شاهین مجدداً به این تیم برگشته است، ابراز داشت: متأسفانه علی رغم گفته های درخشان همه شاهدند که وی با بوشهری ها روراست نبوده است.
 
وی درخصوص کناره گیری افراشته نیز به “بوشهرنیوز” گفت: تاکنون استعفای افراشته توسط مسئولین باشگاه پذیرفته نشده است.
 
محمدپور با بیان این که افراشته هر کمکی که بتواند برای ماندگاری شاهین در لیگ برتر انجام می دهد، افزود: علی رغم کناره گیری افراشته از ریاست هیأت مدیره اما همچنان وی پیگیر برخی مشکلات شاهین است.
 
 
 
 
 
 
 
Bookmark and Share [2]

نظرات بینندگان [2]

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲

هوادار شاهین

|

IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF

|

۱۱:۱۲ – ۱۳۹۱/۰۱/۱۹

۰
۰
در قسمتی از مصاحبه مهندس محمدپور ایشان گفته اند زمانی که درخشان برای مرتبه دوم سرمربی شاهین شده اند ، ایشان در باشگاه شاهین بوشهر سمتی نداشته اند ؟
قابل توجه
حمید درخشان پس از استعفای فیروز کریمی و بعد از بازی شهرداری تبریز سرمربی شاهین بوشهر منتخب گردید و این در حالی می باشد که بر طبق اسناد موجود آقای محمدپور قبل از بازی مقابل صبای قم مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر برگزیده شده بودند
حال چرا ایشان ……. و پاسخگوی عملکرد ضعیف خویش در انتخاب آقای درخشان نیستند؟
آقای محمدپور شما را بخدا با مردم صادق باشید
…….. تا این حد
شما مردم را چه فرض کرده اید برادر من
مهندس محمدپور مدیر توانمندی می باشد ولی ایشان در حوزه مدیریت ورزش بسیار ناآشنا هستند و ناکارآمد

هواداران خاص فوتبال بوشهر

|

IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF

|

۱۷:۰۳ – ۱۳۹۱/۰۱/۲۰

۰
۰
برادر جناب آقای مهرداد محمدپور بزرگوار به جای گفتن این …… پشت شاهین رو خالی نکنیم
…… سر شاهین رو ………….
 
نام:

 
ایمیل:

 
* نظر:

 
 
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]