- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تلاش برای انتصاب رئیس مجلس نهم در آبادان!

این فرد که روحانی نیز هست در سخنانش در جمع منتخبین مجلس نهم از نمایندگان خواست به حداد رای بدهند…شمار قابل توجهی از منتخبان مجلس نهم پس از مواجهه با رویکرد انتخاباتی این سفر به اعتراض جدی پرداختند.

عصرایران – در همایشی که با عنوان میثاق نمایندگان مجلس نهم با شهدا در آبادان برگزار شد، یکی از سخنرانان غلامعلی حداد عادل را به عنوان رئیس مجلس نهم معرفی کرد!
این فرد که روحانی نیز هست در سخنانش در جمع منتخبین مجلس نهم به صراحت خواست به حداد رای بدهند.مجلس نهم

البته بسیاری از منتخبان مجلس نهم تنها برای میثاق با امام، رهبری و شهدای دفاع مقدس در این سفر شرکت کرده بودند و اغلب از سخنرانان همایش هم اطلاع نداشتند و شمار قابل توجهی از این افراد پس از مواجهه با رویکرد انتخاباتی این سفر به اعتراض جدی پرداختند
.
از نکات قابل ذکر در این نشست، سخنان عجیب حدادعادل بود که در سخنرانی خود، تعداد نمایندگان مجلس هشتم را که به مجلس نهم راه یافته اند تنها ۲۴ نفر اعلام کرد. این اشتباه فاحش آماری از زبان رئیس سابق مجلس در حالی بیان می شود که در مرحله نخست انتخابات، ۷۷ نماینده مجلس هشتم به مجلس نهم راه یافته اند و ۴۴ نماینده مجلس هشتم هم به دور دوم انتخابات راه پیدا کرده اند که شانس بالایی برای ورود به مجلس نهم دارند.

یک ماه پیش حداد عادل در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال ریاستش بر مجلس نهم گفته بود: ریاست مجلس بعدی برای بنده فقط از باب انجام وظیفه مهم است ولی مثل خبرنگاران دائم راجع به این مساله (ریاست مجلس نهم) فکر نمی کنم؛ در واقع باید برای پاسخ گمانه زنی رسانه ها، منتظر شروع به کار مجلس نهم بمانیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برای دستیابی به ریاست مجلس نهم رایزنی و تلاش نمی کنید ، گفت: من همیشه تلاش می کنم به وظیفه ام عمل کنم.

گفتنی است برخی چهره های سیاسی مجلس با تمهیداتی در صدد ایجاد تقابل بین حداد و لاریجانی در خصوص ریاست مجلس هستند که به نظر می رسد این دو چهره اصولگرا ، باید مراقب بهره برداری سیاسی کاران از نام و سابقه آنها باشند.