- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بدنه کارشناسی و مدیریتی منطقه ویژه پارس به‌روز شوند

عسلویه نیوز:مدیرعامل پارس جنوبی خواستار به‌روز شدن بدنه کارشناسی و مدیریتی منطقه ویژه پارس شد.

خبرگزاری فارس: بدنه کارشناسی و مدیریتی منطقه ویژه پارس به‌روز شوند

به گزارشعسلویه نیوز: مسعود نصوری یکشنبه شب در گردهمایی مهندسین ناظر بر انجام تفاهمنامه‌های مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه، هیئت وزیران و پروژه‌های عام‌المنفعه اظهار داشت: پارس جنوبی به محیط پیرامونی توجه ویژه‌ای دارد و همواره در توسعه زیرساخت‌های این منطقه اهتمام داشته است.

وی افزود: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام تولید ملی نامگذاری شده باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای تحقق این امر مهم بهره ببریم و نباید فرصت را هدر دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر اعتمادسازی برای تقویت بدنه مهندسی و نظارت این سازمان تاکید کرد و یادآور شد: نظارت دقیق بر اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه، هیئت وزیران و پروژه‌های عام‌المنفعه منطقه ویژه پارس امری لازم است.

نصوری ادامه داد: باید به بدنه نظارت و مهندسی سازمان اعتماد کرد و آنها را را وارد عرصه کار و جهاد اقتصادی کرد تا توانمندی آنان افزایش یابد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس، ضمن تاکید بر نگاه تخصصی در نظارت بر پروژه‌ها افزود: در تصمیمات تخصصی باید مشورت با افراد متخصص صورت پذیرد تا تصمیمات خوبی اتخاذ شود.

نصوری خاطرنشان کرد: ناظرین ما باید با اطلاعات دقیق خود و با قاطعیت نظر و پیشنهاد تخصصی و درست خود را اعمال کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس با تاکید بر به روز بودن اطلاعات بدنه کارشناسی و مدیریتی این سازمان افزود: باید بحث آموزش را در هر سطحی جدی بگیریم و از تخصص‌های موجود اطلاع کسب کنیم تا توان‌های مدیریتی به ثمر بنشیند و مدیران آینده کشور تربیت شوند.

نصوری ضمن تاکید بر اتخاذ تصمیمات خوب، تخصصی و درست بیان کرد: اگر فنی و دقیق عمل کنیم موفقیت خوبی برای سازمان خواهیم داشت.

در این نشست تعدادی از کارشناسان و مدیران سازمان منطقه ویژه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.